15.5.21

Rachel Bright, Przytulozaur




Rachel Bright, Przytulozaur

Zielona Sowa

Okładka twarda 

Liczba stron 32 


W książkach Rachel Bright zakochałam się jakiś czas temu :) i od razu postanowiłam wszystkie zdobyć 😀 na szczęście moim dzieciom także się spodobały i bardzo chętnie do nich wracamy. „Mysz, która chciała być lwem”, „Koala, który się trzymał” i „Wiewiórki, które nie chciały się dzielić”, „Wilk, który się zgubił” oraz „Zmartwiozaur” zdecydowanie zasługują na Waszą uwagę. 


Dzisiaj chciałam Wam pokazać najnowszą zdobycz jaką jest „Przytulozaur”. 





Pewnego słonecznego poranka mały Przytulozaur macha na pożegnanie Tatozaurowi i po raz pierwszy w życiu wyrusza w samotną wędrówkę. Po jakimś czasie znajduje plac zabaw i tam poznaje nowych przyjaciół.

Po chwili jednak małe dinozaury zaczynają się sprzeczać. Czy Przytulozaurowi uda się wszystkich pogodzić i pokazać im siłę życzliwości?


Przepięknie zilustrowana książka o sile życzliwości. Lektura, która pomoże najmłodszym zrozumieć jak ważne jest bycie przyjaznym i miłym. Tekst jest prosty, ciekawy, akcja i tempo szybkie i wartkie. Nawet chwili nie da się nudzić. 


Jeśli znacie jakiegoś małego lub dużego przytulozaura to koniecznie zapiszcie sobie ten tytuł ;) 


„Bo kiedy znika radość i kiedy żar przygasa, 

To tatuś mu serwuje... wielkiego przytulasa”

😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)