30.5.21

Poczytaj mi mamo. 15 bajek na 100 lat




Poczytaj mi mamo. 15 bajek na 100 lat 

Okładka twarda 

Liczba stron 432


Pan Maluśkiewicz, dziewczynka z tęczy, zarozumiała łyżeczka. Kurka-złotopiórka, która poleciała aeroplanem, i łasica w dżinsowej spódnicy. Tych oraz innych bohaterów spotkacie w nowym wyborze poczytajek przygotowanym na 100. urodziny Wydawnictwa "Nasza Księgarnia".


Zbiór ten to  ponadczasowe opowiadania i wiersze, a także ilustracje, które kształtowały wyobraźnię dzisiejszych czterdziestoparolatków. Piękne tomiszcze, w bardzo ciekawym kwadratowym formacie. Sprawdziłam i zmieści się idealnie do torebki. W środku znajdują się teksty Joanny Papuzińskiej, Czesława Janczarskiego, Juliana Tuwima, Marii Konopnickiej oraz Jana Brzechwy. 







Bardzo mi się podoba to wydanie i bardzo się cieszę, że będę mogła je czytać kolejnym pokoleniom, tak jak robiły to nasze babcie oraz mamy. Wzruszeniom, wspomnieniom i żywym dyskusjom nie będzie końca. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)