4.5.21

Barbara Supeł, Jadzia Pętelka mówi czule słówka




Barbara Supeł, Jadzia Pętelka mówi czule słówka 

Zielona Sowa 

Okładka twarda 

Liczba stron 24 


Jadzia Pętelka to ulubiona bohaterka mojego dwulatka. Mamy wszystkie książeczki z jej przygodami i do tej pory najbardziej lubił tę o łopatce. Ale od tygodnia najnowsza „Jadzia Pętelka mówi czule słówka” została przeczytana jakieś milion razy. I już nie jest Jadzią Pętelką, a Jadziunią Pętelunią :D 


„Niedzielny poranek to idealny czas na błogie lenistwo i beztroskie spędzanie czasu z najbliższymi: mamą, tatą, Stasiem i psem Piratem. Nikt się nigdzie nie spieszy. Wszyscy mają czas na wspólne śniadanie, rozmowy, zabawy, łaskotanie, przytulanie i mówienie czułych słówek. To cudowny czas spędzony z tymi, których najbardziej się kocha.”




W każdej części zarówno rodzic jak i dziecko rozpoznają sytuacje z życia codziennego. Tutaj szczególnie spodobała mi się ta scena, kiedy mama robi siku, a Jadzia ją podgląda. To żywcem wyjęta scena z życia matki. Dzień jak co dzień. Czyli moje drogie nie jesteśmy same ;) 


Najnowsza cześć również mi się podoba. Dialogi są krótkie, język prosty, bohaterowie sympatyczni i tacy prawdziwi. Osobiście uwielbiam tatę Jadzi, który w każdej części jest mega zabawny :D 


Uważam, że seria o Jadzi jest jedną z najpiękniej zilustrowanych. Jadzia jest tak słodka, śliczna i urocza, że ja sama nie mogę się na nią napatrzeć. Właśnie tak powinny wyglądać książki dla dzieci.


Jeśli jeszcze nie znacie serii o Jadzi to koniecznie nadrabiajcie. Naprawdę książeczki te dodają otuchy i podpowiadają jak można sobie radzić w pewnych sytuacjach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)