10.5.21

Paulina Piorun, A kuku! - Pojazdy // Zwierzęta // Mój świat // Przyroda





Paulina Piorun, A kuku! - Pojazdy // Zwierzęta // Mój świat // Przyroda 

Wydawnictwo Wilga 

Okładka twarda 

Liczba stron 10 


Od jakiegoś czasu sporo osób pyta mnie o książeczki kontrastowe. Dlatego mam dzisiaj dla Was pewną propozycję od Wydawnictwa Wilga. Mianowicie nową serię książeczek kartonowych AKuku! 


Książeczki kontrastowe są zalecane dla dzieci już od pierwszych miesięcy życia. rozwijają one wyobraźnię, pobudzają zmysły, dostarczają bodźców wzrokowych, uczą koncentracji i oczywiście aktywizują. Niestety mój Mateusz nie przepadał za takimi książeczkami, natomiast Szymek godzinami leżał i mógł je oglądać. I kiedyś otrzymaliśmy paczkę z tymi 4 nowymi kartonówkami bardzo chętnie je nawet teraz oglądał.






Otrzymaliśmy 4 kartonówki - Zwierzęta, Pojazdy, Przyrodę oraz Mój świat. Każda z nich ma przypisaną jedną barwę przewodnią połączoną z kolorem czarnym.  I tak zwierzęta są żółte, pojazdy - czerwone, przyroda - zielona, a mój świat - niebieski. Później można je spokojnie wykorzystać do nauki kolorów. Czyli śmiało stwierdzam, że książeczki te rosną wraz z maluszkiem. 

Po otwarciu naszym oczom ukazuje się nie tylko ilustracja, ale także podpis np. zegarek oraz onomatopeje cyk cyk. Niektóre strony mają wycięcia w środku, dzięki czemu można bawić się z dzieckiem w najstarszą zabawę świata, jaką jest a kuku. Moje dzieci ją uwielbiają. 


Podoba mi się, że nie są to karty, a książeczki, bo takowe nam potrafiły się zagubić. A tutaj mamy twardą kartonówkę, która nieprędko się zniszczy. W dodatku jest bezpieczna, gdyż posiada zaokrąglone rogi. 


Nigdy nie jest za wcześnie na lekturę, więc książeczki te są przeznaczone już dla niemowląt. Bardzo pomysłowe wydanie, przy którym na pewno będziecie się świetnie bawić. I oczywiście nie należy ograniczać się do samych kart kontrastowych, bo książeczki te mają wiele zastosowań i wspierają rozwój malucha na wielu etapach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)