2.5.21

Aneta Zychma, Droga do domu






Aneta Zychma, Droga do domu

Studio Koloru

Okładka twarda 

Liczba stron 44


Kiedy otrzymałam przesyłkę z książką Anety Zychmy byłam zachwycona. Zainteresowała mnie oczywiście okładka, ale po przejrzeniu stwierdziłam, że jest zbyt mroczna dla dzieci. Dlatego kiedy na spokojnie usiadłam i przeczytałam ogromnie mnie poruszyła.  


Autorka ukazuje historię gwiazdki Bajki, która postanawia spaść na ziemię i zostać dziewczynką. Odnalezienie Domu nie będzie jednak takie proste, jak początkowo myślała. Czeka ją niebezpieczna podróż, w trakcie której spotka zwinne Pająki, rozrabiakę Wiatr i tajemniczego Pana Kota. Czy ostatecznie mała bohaterka znajdzie swój wymarzony Dom i trafi w ramiona kochających rodziców? 





Książka pełna emocji. Zwraca uwagę na wiele spraw jak choćby przynależność czy szukanie własnego miejsca w świecie. 


Grafika mnie zachwyciła i przeraziła jednocześnie. Barwy współgrają z emocjami, które czytelnik odczuwa. Kiedy czujemy strach, przerażenie czy strach utrzymane są w ciemnej tonacji. Gdy mamy do czynienia z miłością, nadzieją i wolą życia kolory zmieniają się w tonacje pastelowe i delikatne. Poza tym twarda okładka i duży format nadają elegancji tej publikacji. 


Wzruszająca opowieść o potrzebie miłości, czułości i bliskości. Autorka nie boi się poruszać ważnych i trudnych tematów, na które możemy dyskutować z dziećmi i je oswajać. Faktycznie początkowo sądziłam, że dla dzieci jest zbyt mroczna, ale bardzo mnie poruszyła i z ogromnym zainteresowaniem ją przeczytałam. Książkę polecam zarówno młodszym, jak i starszym ponieważ każdy z niej wyciągnie inne przesłanie. Urzeknie każdego! Polecam. 




Książkę możecie kupić TUTAJ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)