1.5.21

Pearlman Robb, The Office. Dzień w podstawówce Dunder Mifflin







Pearlman Robb, The Office. Dzień w podstawówce Dunder Mifflin

Zysk i S-ka

Okładka twarda 

Liczba stron 40 


Ta książka to pozycja obowiązkowa dla każdego fana The Office, niezależnie od tego, czy masz dzieci, czy nie.


Mój syn jest za młody, żeby oglądać ze mną The Office, ale ja pokochałam tę książkę! Zawiera wiele żartów, które rozpozna każdy fan, ale nadal działa jako samodzielna szkolna opowieść dla dzieci.


Michael zostaje wybrany na przewodniczącego w klasie pani Levinson i chce być najlepszy! To bardzo odpowiedzialne zadanie, ale Michael jest pewny, że mu podoła. Przecież ma odpowiedni napis na swojej butelce z wodą! Jest tylko jeden problem – Michael tak naprawdę nie wie, jak kierować klasą. Nie przyjmie pomocy od nikogo, ale szybko zdaje sobie sprawę, że nie poradzi sobie sam ze wszystkim.


Ta książka zawiera odwołania do programu telewizyjnego ukryte na każdej ilustracji, więc jest dodatkowy interesujący aspekt (dla dzieci i ich rodziców!). Pod obwolutą znajduje się również zabawna tablica ogłoszeń, a wyklejki są super urocze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)