5.2.17

Styczeń w obiektywie

Styczeń upłynął mi pod kątem wielu wspaniałych lektur! Nawet nie spodziewałam się, że wraz z początkiem roku trafię na tak genialne książki. W sumie udało mi się przeczytać, aż 16 pozycji. Jestem taaaaaaaaka szczęśliwa, aczkolwiek nie wszystkie recenzje opublikowałam (ale na to akurat nie mam wyjaśnienia, tak po prostu wyszło;) ).

Przeczytane w styczniu:
Kathryn Stockett,  Służące
Sara Donati, Złota godzina
W. Bruce Cameron, Był sobie pies
Jojo Moyes, Dziewczyna, którą kochałeś
M. L. Stedman, Światło między oceanami
Tarryn Fisher, Mimo twoich łez
Tarryn Fisher, Mimo naszych kłamstw
Saroo Brierley, Lion. Droga do domu
Harper Lee, Zabić drozda
Mia Sheridan, Bez winy
Magdalena Kordel, Wymarzony dom
Mia Sheridan, Bez słów
Louisa May Alcott, Małe kobietki
Alice Sebold, Nostalgia anioła
Helen Fielding, Dziennik Bridget Jones. Dziecko
Paula McLain, Paryska żona. 

Poza tym nawiązałam współpracę z Wydawnictwem Albatros. Pięknie dziękuję za docenienie mojego bloga. Także otrzymałam boxa książkowego od bokinabo, który do mnie dopiero dotrze w tym miesiącu. Współpraca ze Znakiem również bardzo ładnie się układa, ponieważ zostałam ambasadorką Ścieżek nadziei, też dziękuję za zaufanie. 

Zostałam także ambasadorką akcji #KlasykaDlaSmyka. Więcej o akcji TUTAJ i TUTAJ. Organizatorami są www.socjopatka.pl i osinskipoludzku.blogspot.com

Także mogę Wam się pochwalić, że dołączyłam do zacnego grona portalu lifestylowego RIE World. Co miesiąc będę wypowiadała się na temat książek. Pierwszy tekst ukaże się w Walentynki. Serdecznie zapraszam do polubienia fanpage’a TUTAJ ;)

Wpisy nie recenzyjne, które mogliście przegapić:
Polishgirl in Norway #2 (który cieszył się bardzo dużą popularnością. Nawet nie spodziewałam się, że tematyka norweska tak Was zaintryguje), 
Przepis na czekoladowe babeczki z dżemem wiśniowym (zrobiło się bardzo smacznie!), 
Prezenty dla książkoholika (jeszcze raz serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia urodzinowe). 

Norwegia powoduje mój odwyk w kupowaniu książek :) także nie kupiłam żadnej, ale wygrałam Połącz kropki od Wydawnictwa Insignis ;) 

I to chyba tyle. Jak zwykle zapraszam też do obejrzenia kilku zdjęć.

A Wam jak minął styczeń? ;)








W Bergen zima nas zaskoczyła :D 





Oto i moje tyły :D cha cha!





Buziaki, Paulina

54 komentarze:

  1. Współpraca z portalem lifestylowym bardzo mi się podoba! :D Fajna sprawa, jestem ciekawa, jak się wszystko potoczy. Gratuluję!
    Co do ilości przeczytanych książek - wynik powalający!
    Buziaki, E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu się ogarnęłam z książkami, bo ostatnie 2 miesiące były żenująco słabe :D dziękuję:*

      Usuń
  2. Kobieto! Szalejesz ;P Jestem pod wrażeniem przeczytanych książek.
    "Służące" oraz "Zabić drozda" mam w planie, ale raczej nie najbliższym.
    Gratuluję współpracy!
    Pozdrawiam ciepło :) Życzę sukcesów i samych wspaniałych lektur w lutym :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście udało mi się bardzo dużo nadrobić, bo ostatnie dwa miesiące były bardzo słabiutkie :p
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Wow! Ile książek udało ci się przeczytać, szalejesz! :D Ja przeczytałam aż 5 i jestem z siebie bardzo dumna. Wcześniejsze miesiące były słabsze, dlatego cieszę się, że ostatnio więcej czytam :) I swoją drogą masz przepiękne włosy, ogromnie ci ich zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* listopad i grudzień u mnie był bardzo ubogi, więc teraz nadrobiłam ;)

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku!
    Bardzo ciekawi mnie książka "Dziewczyna, którą kochałeś".
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne włosy! (to tak na marginesie :D)
    Gratuluję świetnego wyniku, marzy mi się taki :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w tym miesiącu mialam troszkę więcej czasu na czytanie niż w poprzednich ;)

      Usuń
  6. 16 książek? Rewelacyjny wynik- gratuluję. Ile ja bym dała, żeby tyle czytać :D
    Gratuluję też tak ciekawych i owocnych współprac :)
    Zdjęcia jak zawsze cudne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 ostatnie miesiące byly bardzo słabe, więc teraz nadrobilam ;)
      Dziękuję Kochana :*

      Usuń
  7. Rany, 16 książek! Wspaniały wynik1 :D Ja w styczniu przeczytałam 7 książek, w tym 3 lektury i naprawdę nie wiem, jak to zrobiłam, ale jestem z sobie dumna xD
    Piękne zdjęcia ❤❤❤ Jakie długie włosyyyyyyyy ❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) liczby do końca nie są aż takie ważne ;) ważne, że w ogóle się czyta ;)

      Usuń
  8. Paulinko, cudnie! Wspaniały, intensywny i pracowity miesiąc za Tobą. Gratuluję nawiązanych współprac, porządnego zaczytania i w ogóle, ogarnięcia tego wszystkiego!

    Zaczytanego lutego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko za miłe słowa :) i Tobie również życzę książkowego lutego :D

      Usuń
  9. O Norwegii pisz jak najwięcej, jestem mega ciekawa skandynawskiego życia! :D i gratuluje wszystkich nowych współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo imponujący wynik, jestem pod wrażeniem.
    Ja przeczytałam jedynie 5 książek.

    Pozdrawiam, Natalia z bloga https://ksiazkomoaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyyyleee książek przeczytanych! Zazdroszczę :D

    A zdjęcia jak zwykle piękne i inspirujące.

    P.S ale masz długie włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne podsumowanie i gratuluję tylu współprac! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję! Naprawdę jest się z czego cieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję serdecznie, wspaniały wynik Kochana! A zdjęcia jak zwykle przepiękne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tylu styczniowych sukcesów :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle książek? o.O Kiedy Ty zdołałaś to przeczytać, Pauluś? Ukłony w Twoją stronę, bo ja wynik zbliżony do Twojego to ostatnio miałam jakoś w lipcu chyba :P
    Gratuluję styczniowych sukcesów, wszystkich jak leci, szalejesz normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje nawiązania nowych współprac i gratuluję fantastycznego wyniku czytelniczego. Oby tak dalej! A zdjęcia zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję udanego miesiąca i nowej współpracy! <3

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow jakim cudem przeczytałaś aż 16 książek!!!? Mi chyba nigdy nie uda się tego dokonać... W każdym bądź razie gratuluję! No i miałaś naprawdę bardzo udany styczeń. ^^
    Gratuluję współprac, wiem jak to cieszy. :D
    No to widzisz, chociaż coś cię powstrzymuje do kupowania nowych książek, to trochę oszczędzisz. :P
    No i cudowne zdjęcia. ♥
    Pozdrawiam Lost in my books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś czas mi sprzyjał na czytanie :D
      I tak zdecydowanie Norwegia jest moim odwykiem :D cha cha pozdrawiam ;)

      Usuń
  20. Niesamowity wynik! Nie mam pojęcia jak udało Ci się, aż tyle przeczytać.
    Gratuluję współpracy z wydawnictwem i życzę dalszych sukcesów.
    Ja na swoim koncie mam w styczniu zaledwie 8 książek i niestety nie wszystkie były udane.
    Pozdrawiam
    The-only-thing-i-love-are-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję takiego wyniku!! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje nowej współpracy i takiego świetnego wyniku! A zdjęcia są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I teraz mam ochotę na kiwi, bo zauważyłam je na którymś zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj akurat na tę pogodę kiwi wprowadza troszkę wiosny :D

      Usuń
  24. Niesamowite wyniki Paulina! Gratulacje ogromne :)
    Życzę Ci owocnych współprac i kolejnych zaczytanych miesięcy.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje tak wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 16 książek - wow! Styczeń był dla Ciebie zdecydowanie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak :D luty już chyba taki nie będzie :D

      Usuń
  27. Zdjęcia cudne! I kochana zaszalałaś z przeczytanymi cudeńkami! Taka masa, pozazdrościć! ;D Gratuluję nowych współprac!

    Pozdrawiam,
    camilleshade-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)