21.2.17

Ukochańce styczniowe 2017 + PAULINKI



Ulubiony gadżet
Happy Planner od MAMBI



W końcu po bardzo wielu poszukiwaniach trafiłam na planner idealny od Me&My Big Ideas (w skrócie mambi). Cena może nie zachęca, ale jeśli zaoszczędzicie co miesiąc to planner opłaca się zakupić. Dla mnie format B5 nie jest ani za duży, ani za mały. Okładka plannera jest zalaminowana i całość jest spięta dyskami. Kartki możemy dopinać, przekładać i robić z nimi, co nam się tylko żywnie podoba, a dyski wcale się nie rozlatują. Kartki w środku są niezwykle sztywne i różna grubość pisaka ich nie przebija. W zestawie otrzymałam także zakładki magnetyczne, karteczki indeksujące i mnóstwo naklejek. Zabawa przednia i wiem, że już go nie zamienię na żaden inny. Możecie go zakupić TUTAJ

*



Zobaczcie, jakie odkryłam cudownie słodkie buty UGG. Te prześliczne kokardki zawładnęły moim sercem. Buty te niestety do najtańszych nie należą. Możecie zobaczyć je TUTAJ
Odkrycie


Blog katOsu. Boże nie wiem, jak ja żyłam, kiedy nie miałam pojęcia o istnieniu tego kanału. Jeśli interesujecie się makijażem koniecznie zajrzyjcie.

Ulubiona piosenka


Clean bandit ft. Sean Paul Rockabye
Mogłabym słuchać, słuchać, i słuchać... 

Ulubiony cytat


Ulubiony film


Niezwykle ckliwy i przewidywalny film z gwiazdorską obsadą, ale mnie się podobał. Bardzo miło spędziłam czas i spokojnie mogę go Wam polecić. Mimo że dostał nominację do Złotej Maliny. Ale co tam!

Must read


Dziewiętnastoletnia Julia prowadzi poukładane życie – właśnie zdała maturę, wybiera się na wymarzone studia. Niespodziewanie zaczepia ją na ulicy scouterka z prestiżowej agencji modelek… i z dnia na dzień skromna dziewczyna z Polski ląduje w światowej stolicy mody – Paryżu. Czy zrobi karierę w modelingu? Czy uda jej się pozostać sobą w świecie wielkich pieniędzy i jeszcze większych pokus? A może w mieście miłości czeka ją też pierwsze zakochanie?

pauLINKI
Buziaki, Paulina

23 komentarze:

  1. katOsu znam ten kanał-dziewczyna jest świetna.
    Wiesz minie osobiście przerażają te buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że nie każdemu mogą się podobać :D ja mam słabość do kokardek ;)

      Usuń
  2. Oj, dogadałabyś się z moją przyjaciółką - ona szaleje za butami i te na pewno wpadłyby jej w oko :)

    Pędzę odwiedzić kilka blogów, dziękuję za inspirację :)

    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :D koniecznie jej pokaż te buty :D

      Usuń
  3. Te linki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę piosenkę <33

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina no coś ty nie znałaś katOsu? Zobacz koniecznie jak wykonała na sobie ten (nie)sławny makijaż sylwestrowy z Pytania na śniadanie. Zrobiła to po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolcia no właśnie dzięki temu makijażowi ją poznałam :D cha cha

      Usuń
  6. Średnio przemawiają do mnie buty w stylu Emu czy UGG, ale te są rozkoszne! ;)
    "Dzień matki" - chętnie obejrzę i to nawet mimo tej Złotej Maliny.

    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że trochę przesadzili z tą maliną... :P

      Usuń
  7. O mój Boże, świetny organizer! Gdy tylko będę miała wystarczająco na głowie, aby mieć w nim co zapisywać na pewno zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty rzeczywiście do najtańszych nie należą, ale i tak nie planuję ich zakupu. Cytat Horacego natomiast uważam za bardzo ważny. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś zamierzam zakupić emu lub ugg, ale jeszcze nie teraz :P

      Usuń
  9. Uwielbiam katOsu, oglądam ją od lat <3
    A nad filmem się zastanawiałam, teraz wiem, że wato się przekonać czy trafi w mój gust :)
    Idę buszować w linkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. katOsu właśnie poznałam dzięki feralnemu makijażowi w Pytaniu na śniadanie :D to było mistrzostwo :D
      a co do filmu to chętnie poznam Twoją opinię ;)

      Usuń
  10. Planer jest niesamowity! Chyba sama się na niego skuszę ;)
    A film koniecznie trzeba obejrzeć, obsada jest z najwyższej półki, więc na pewno się nie zawiodę!
    Pozdrawiam,
    www.favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planner jest fenomenalny <3 a film koniecznie sobie zobacz i daj znać czy Ci się spodobał ;)

      Usuń
  11. Również uwielbiam tę piosenkę! ;) A film mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Film Dzień Matki mnie już zainteresować, kiedy widziałam zwiastun, ale całkowicie o nim zapomniałam! Jednak zapisuję teraz i sobie obejrzę w wolnym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)