1.4.22

Jagoda Kwiecień, Boski Bullet Book






Jagoda Kwiecień, Boski Bullet Book 


Kiedy tylko zobaczyłam „Boski Bullet Book” wiedziałam, że będę chciała go zobaczyć ma żywo.  Autorką jest Jagoda Kwiecień, blogerka, Bookstagrammerka, propagatorka metody Bible Journaling w Polsce. Jagoda przygotowała dla książkę, która pomoże... poczuć miętę do Słowa i odkryć wiele talentów!


Boski Bullet Book ma cudowną i urokliwa okładkę. Pięknie prezentuje się "na żywo". Dzięki połączeniu złota i zieleni z delikatnym pastelowym różem przyciąga uwagę i wierzę, że poczuję miętę ;)









Książka zawiera dwanaście felietonów z przesłaniem, ponad dwieście cytatów z Pisma Świętego, a także wiele poleceń inspirujących książek. Słowo bullet pochodzi z języka angielskiego i oznacza punktor, kropkę', której często używa się podczas tworzenia list, notatek. A więc możemy tu: zapisywać, tworzyć, ozdabiać, kolorować, podkreślać, wypełniać puste miejsca według własnego pomysłu! 


Środek oprócz wykropkowanymi miejsca zawiera cudowne, wzruszające i dajce do myślenia felietony autorki. A także przepiękne zdjęcia. 

U dołu strony pojawiają się cytaty, które pozwolą nam spojrzeć na niektóre sprawy z innej perspektywy, zastanowić się i spędzić czas z Bogiem. Szalenie mi się podoba to wydanie i polecam, polecam, polecam! 

.

Książkę zamówiłam w księgarni TaniaKsiazka.pl 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)