11.4.22

Moje pierwsze 100 słów. Kolory, numery, kształty // Moje pierwsze 100 słów. Sztuka





Moje pierwsze 100 słów. Kolory, numery, kształty  // Moje pierwsze 100 słów. Sztuka 

Smartbooks 

Okładka twarda 

 ilość stron 


Książeczkami z wydawnictwa SmartBooks jest bardzo zafascynowany Szymek. Mamy moje pierwsze 500 słów i bardzo często po nią sięga. Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje pierwsze 100 słów :) 


Kolory, numery, kształty 

Oto świat kolorów, liczb i kształtów! Książeczka uczy rozpoznawania i nazywania barw, kształtów i podstawowych liczb. Stymuluje rozwój mowy ucząc porównywania, różnicowania i pojęć takich jak: dużo-mało, wysoko-nisko, z przodu-z tyłu, i wielu innych.







Sztuka 

24 strony książeczki podzielone są na grupy tematyczne pozwalając dziecku na poznanie ponad 100 prostych słów i pojęć związanych ze sztuką, jak: malarstwo i warszat artysty, muzyka i taniec, kino i fotografia, teatr i literatura, znani artyści i słynne dzieła sztuki, podstawowe style w sztuce i architekturze. 


Dzięki tym książeczkom maluszek wkrótce nauczy się podstawowych słów z zakresu kolorów, kształtów, numerów czy właśnie sztuki (osobiście tą jestem zachwycona, a na obrazku pojawia się nawet Banksy :D). Kolorowe rysunki do obejrzenia i omówienia, a także proste słowa do przeczytania i nauczenia. Strony są wykonane z twardej tektury, co zapewnia wiele godzin przyjemnego czytania, a format dopasowany jest do małych rączek. Ja jestem na tak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)