7.4.22

Li Amanda, Powrót do Doliny Muminków






Li Amanda, Powrót do Doliny Muminków 

Znak Emotikon 

Okładka twarda 

Ilość stron 110


Absolutnie kocham Muminki, więc byłam bardzo podekscytowana, gdy znalazłam tę piękną książkę! Ma wspaniałą okładkę i będzie idealnym prezentem. 


Książka oparta jest na zupełnie nowej serii animacji, która jest ściśle zaczerpnięta z oryginalnej serii autorstwa Tove Jansson.


„Powrót do Doliny Muminków” to oszałamiająca edycja w twardej oprawie. W tym zbiorze opowieści Muminki znajdują Królewski Rubin, podróżują na samotną wyspę, spotykają Czarodzieja i odkrywają magiczny portal.


Książka jest pełna wspaniałych kolorowych dzieł sztuki z animacji i naprawdę podobało mi się dzielenie się indywidualnymi historiami przed snem.


Moj syn zakochał się w uroczych małych postaciach i ich ekscytujących przygodach! Dolina Muminków to takie urocze miejsce do życia i miło było zobaczyć wszystkie znajome postacie - Mamę Muminka, Tatę Muminka, Muminka, Migotkę i ich przyjaciół Włóczykija czy Małą Mi.  Cudowne wydanie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)