3.12.21

Moje opowieści. Kubuś i Przyjaciele. Disney




Moje opowieści. Kubuś i Przyjaciele. Disney

Wydawnictwo Olesiejuk 

Okładka twarda 

Ilość stron 230 


Zalet z czytania jest całe mnóstwo. Badania wykazują, że czytanie dziecku redukuje stres, poprawia pamięć, inspiruje, rozwija wyobraźnię, poprawia skupienie i koncentrację oraz poszerza słownictwo. To również po prostu  miłe zakończenie dnia i wyciszenie się, spędzenie czasu z rodzicem.


„Moje opowieści” to zbiór dwunastu krótkich i prostych opowieści o przygodach Kubusia Puchatka i jego przyjaciół, pełnych emocji, radosnych, a czasem wzruszających. 






Przepięknie zilustrowana, kolorowa na pewno przyciągnie wzrok niejednego czytelnika. Starsze dzieciaki zachęci do samodzielnej lektury, bo przeczytanie zajmuje kilka minutek. Duża czcionka nie zmęczy wzroku. Idealna lektura dla fanów tego uroczego misia o małym rozumku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)