14.12.21

Alicja Dyrda, Święta





Alicja Dyrda, Święta 

Natuli 

Okładka twarda

Ilość stron 32


Seria „Niegrzeczne Książeczki” to opowieści dla małych i dużych, które rozprawiają się z mitami dotyczącymi dzieciństwa. W części o Świętach skupiamy się na tym magicznym czasie i zastanowimy się czy warto dzielić dzieci na te grzeczne i niegrzeczne ? 


Czasami dzieci słyszą, że Mikołaj przyniesie im prezenty, tylko jeśli będą grzeczne.

 – A co, jeśli Mikołaj do mnie nie przyjdzie? – szepcze Antek. – Usłyszałem w radiu, że Mikołaj przynosi prezenty tylko grzecznym dzieciom. A ja nie wiem, czy jestem grzeczny czy niegrzeczny…

Antek nie rozumie, co dorośli mają na myśli. Przez to nie chce napisać listu do Mikołaja – boi się, że nie dostanie żadnego prezentu.




Wspaniała książeczka o istocie dawania prezentów. Święta to taki wspaniały czas, w którym każdy powinien moc się czuć wyjątkowy. Bez względu na zachowanie. Czas ten powinien się kojarzyć ze spokojem, oczekiwaniem, radością, a nie stresem czy faktycznie dostanę ten prezent. Książka ta naprawdę  zachęca do dyskusji i przemyśleń na temat bycia grzecznym i niegrzecznym. 


Na pewno zaopatrzymy się w kolejne książeczki z tej serii (Rosół, Błoto, Smok oraz Łobuz), bo po prostu Tort oraz Sięga mnie zachwyciły. Sympatyczni bohaterowie, kolorowe ilustracje i mądre przesłanie. Zdecydowanie godna uwagi seria, która będzie wsparciem dla rodzica i dziecka. Przepiękne wydanie wprost idealne na prezent. 


„Na Święta chyba nikt nie jest za duży.” - i ja się absolutnie z tym zgadzam ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)