15.12.21

Aniela Cholewińska-Szkolik, Gdzie jesteś Precelku?



Aniela Cholewińska-Szkolik, Gdzie jesteś Precelku? 

Wydawnictwo Wilga

Okładka twarda 

Ilość stron 64 


Od momentu zobaczenia okładki bardzo chciałam poznać historię Precelka. I oczywiście czy zakończy się ona szczęśliwie…


Precelek jest szczeniaczkiem, najlepszym przyjacielem Zuzi. Swoje imię zawdzięcza pozycji, którą przybiera, gdy smacznie śpi.


Precelek, Zuzia i cała rodzina szykują się do świąt Bożego Narodzenia. Któregoś dnia wybierają się na targ, gdzie pośród świątecznego zamieszania piesek się gubi. Zrozpaczona rodzina szuka Precelka, jednak poszukiwania nie przynoszą rezultatów. Tymczasem Precelek błąka się po świecie, ale trafia na samych przyjaznych ludzi. Chciałby jednak wrócić do domu, do Zuzi. Czy Precelek wróci do rodziny na święta?




Książkę przeczytałam w błyskawicznym tempie. Wręcz ją pochłonęłam. Autorka ma niezwykle lekki styl, fabuła jest ciekawa, bohaterowie sympatyczni. Oczywiście, kartkowałam, żeby jak najprędzej poznać zakończenie, ale tekstu jest naprawdę sporo, a cała historia została podzielona na rozdziały. I muszę przyznać, że do końca trzymała mnie w niepewności i napięciu. Książka zawiera również śliczne ilustracje. 


Niesamowicie poruszająca i wzruszająca historia o przyjaźni między dziewczynką, a psem, i o sile miłości, jaka ich połączyła. Bardzo przyjemna lektura na zimowe wieczory. Dzięki niej czytelnik poczuje również magię świąt oraz świątecznego cudu ;) piękna, wartościowa lektura! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)