16.12.21

Plecaki Skip Hop ze sklepu mamaplus.pl





W pewnym momencie moje dzieciaki zaczęły wszystko wynosić z domu:D czy to przekąski, czy zabawki, czy książeczki ;) dlatego zaczęłam się rozglądać za plecaczkami, które byłyby nie tylko jakościowo wytrzymałe, wygodne, ale i pięknie wykonane :) 


I dobrze się złożyło, bo Pół roku temu Dorota ze sklepu MamaPlus.pl Zaprosiła mnie do współpracy :) wybrałam wtedy właśnie 2 plecaki, które testowali moi chłopcy ;) 


Zdecydowałam się na plecaki marki Skip Hop :) ja  jestem bardzo zadowolona  i w końcu mogę Wam je polecić z czystym sumieniem :)

 







Jeśli poszukujecie plecaka dla najmłodszych  (a święta tuż tuż) to myślę, że ten się doskonale sprawdzi. Nie tylko ma przepiękny wygląd - mamy małpkę i liska, które są utrzymane w żywych i pięknych kolorach. Idealnie lekki na różne wspaniałe wyprawy. Solidnie wykonany, piękne żywe kolory, póki co nic się nie popsuło, choćby suwak. Plecaki były prane już kilka razy, ale nie straciły koloru. 


Plecak jest jednokomorowy, zabezpieczony zamkiem błyskawicznym, ma dodatkowe kieszonki z siatki po bokach, ma regulowane paski naramienne, posiada zapięcie na klatce piersiowej, "adresówkę", jest lekki i pakowny. 


Uważam, że będzie doskonałym upominkiem dla trzylatka, chociaż też mój dwulatek praktycznie codziennie go nosi choćby po domu  - raz chłopcy są lekarzami, raz idą do przedszkola, by za chwilę, spakować jedzenie na piknik w domu.  


W planach mam zakup płaszczyków przeciwdeszczowych również tej marki :) ale to dopiero w przyszłym roku :) 


Przejrzyjcie ofertę sklepu Doroty, bo to naprawdę jakieś czyste szaleństwo ileż można u niej znaleźć wspaniałych gier, zabawek i różnorodnych produktów dla najmłodszych :)  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)