14.12.21

Christelle Chatel, Wilk, lew i ja






Christelle Chatel, Wilk, lew i ja 

Media Rodzina

Okaldka miękka 

Ilość stron 144 


Zarówno film jak i książka „Mia i biały lew”  bardzo mi się podobały. Wycisnęły ze mnie może łez. Jestem fanką kina familijnego, więc nie mogło być inaczej. Dlatego skusiłam się także na książkę „Wilk, lew i ja” autorstwa Christelle Chatel. 


Po śmierci swojego dziadka, młoda, utalentowana pianistka Alma powraca do domu swojego dzieciństwa na malowniczej, kanadyjskiej wyspie, z dala od zgiełku Nowego Jorku. Dziwnym zbiegiem okoliczności zostaje przybraną mamą wilczego szczeniaka i lwiątka. Przyjaźń, która się między nimi rozwija, łączy ich na dobre i na złe, a perypetie to tylko kwestia czasu. Gdy troje przyjaciół zostaje rozłączonych, Alma zrobi wszystko, aby odszukać swoich podopiecznych. Wilk również pragnie odnaleźć swojego przybranego brata. Czy uda im się pokonać dzielące ich przeszkody? 


Pięknie napisana i niesamowicie wzruszająca historia. Bardzo ładne wydanie, które na pewno spodoba się najmłodszym, ale również nastolatkom. Wspaniała historia o przyjaźni człowieka i zwierzęcia. Pochłonęłam w błyskawicznym tempie. Oczywiście w planach mam także film. A książkę jak najbardziej polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)