29.11.21

Kot Nieteraz, Pies Nierusz, Kot kontra Pies. Czyli dlaczego zwierzęta są lepsze od ludzi





Kot Nieteraz, Pies Nierusz, Kot kontra Pies. Czyli dlaczego zwierzęta są lepsze od ludzi

Wydawnictwo Znak Jednym Słowem 

Okładka miękka

Ilość stron 320 


Jestem typową psiarą. Kocham pieski i są mi bliższe niż koty. Ale mam dzisiaj dla Was książkę, w której po prostu zwierzęta są lepsze od ludzi ;) 


„Na odwieczne pytanie filozoficzne – KOT CZY PIES – odpowiedź jest jedna:

TAK.

KOT: Typowi ludzie. Potykają się o rzeczy, w ogóle nie wiedzą, do czego służy ogon, i ciągle wychodzą na bezsensowne spacery z psem. A mogliby w tym czasie głaskać kota! Dobrze jest zadawać się na co dzień z kimś mądrzejszym od siebie. To rozwija.

Starałem się pozbyć psa, ale okazało się, że ludzie są do niego uwiązani. Nie zamierzam ich jednak oddawać! A już na pewno nie komuś, kto potrafi dbać tylko o to, żeby ich twarze były dobrze wylizane.

Mam tylko jedno wyjście: wytresować psa!

PIES: Moje życie jest piękne. Mam ludzi, a oni mnie. Kocham swoich ludzi. Robię z nimi rzeczy i wszyscy jesteśmy szczęśliwi.

Chyba zapomniałem wspomnieć – jest jeszcze kot. Nazywa się Potem albo Kiedyindziej, jakoś tak. Właśnie wpadł w moją miskę z żarciem.”





„Kot kontra pies" to niesamowicie humorystyczna i zabawna książka, która opisuje  życie kota i psa. Z ludźmi oczywiście w tle ;) . Książka ukazuje codzienne perypetie zwierząt, które starają się zrozumieć siebie nawzajem oraz ludzi. Narracja prowadzona jest z perspektywy kota oraz psa i zdecydowanie po poprawia humor i wprowadza wprawia w dobry nastrój. Miłośnicy zarówno psów, jak i kotów dostrzegą prawdziwość ukazanych sytuacji i nie raz zachichotają podczas lektury. 


Zabawne Komiksowe scenki przeplatają prześmieszne monologi. Naprawdę zdecydowanie przyjemna i lekka lektura na popołudnie, która wszystkim poprawi humor. Nieważne czy to psiarze, czy kociarze ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)