20.11.21

Artur Nowicki, co jest w środku? Pojazdy





Artur Nowicki, co jest w środku? Pojazdy

Wydawnictwo Nasza Księgarnia 

Okładka twarda 

Ilość stron 28


Ostatnio dostaliśmy genialną książkę od wydawnictwa Nasza Księgarnia „Co jest w środku? Pojazdy”. Po prostu oszałamiająca kartonówka, którą moje dzieci uwielbiają. 


Czy zastanawialiście się kiedyś, ile rzeczy kryją w sobie różne pojazdy, na przykład karetka, wóz reporterski, ponton ratowniczy, pomoc drogowa czy samolot? Ta wypełniona szczegółami książka obrazkowa prezentuje czternaście pojazdów oraz to, co można znaleźć w środku każdego z nich. 




Najbardziej zaskoczył mnie book truck. Naprawdę nawet nie wiedziałam, że taki istnieje ;) ale na kółkach można prowadzić także restaurację, czyli food truck, który jest coraz popularniejszy w Polsce. wóz strażacki przewozi kilka tysięcy litrów wody do gaszenia pożaru, radiowóz – kolczatkę, helikopter pogotowia górskiego – plecak lawinowy, a żaglówka – róg mgłowy? W śmieciarce znajdują się nie tylko śmieci odebrane ze śmietników, lecz także wiele sprzętów. Kiedy coś się zepsuje, można wezwać serwis domowy, w którym przewożonych jest bardzo dużo najróżniejszych narzędzi. Z kolei kamper to dom na kółkach – ile w nim rzeczy potrzebnych na kempingu!


Bardzo podoba mi się to kartonowe, duże wydanie i tak jak mówiłam często przeglądamy je z dzieciakami. Szczególnie upodobały sobie wóz strażacki, karetkę, serwis domowy i śmieciarkę. Mogłyby oglądać te ilustracje i w kółko pytać o przedmioty znajdujące się na danych stronach. Bardzo ciekawe wydanie z kolorowymi rysunkami. Nie ukrywam, że takie wydanie byłoby równie ciekawe, gdyby miało autentyczne zdjęcia :) naprawdę tę publikację można oglądać godzinami i na nowo wyszukiwać zupełnie nowe detale. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)