1.11.21

Moja pierwsza biblioteczka - Tomek i przyjaciele. Niezawodne lokomotywy // Bing. Małe, wielkie rzeczy





Moja pierwsza biblioteczka - Tomek i przyjaciele. Niezawodne lokomotywy // Bing. Małe, wielkie rzeczy

HarperKids Polska

Okładka twarda 

Ilość stron 40


Z serii „Moja pierwsza biblioteczka” mamy Muminki, które okazały się hitem i do dzisiaj je czytamy. Dlatego skusiłam się na Tomka Lokomotywę i naszego ukochanego Binga. I to również był strzał w dziesiątkę. 


Tomek i przyjaciele. Niezawodne lokomotywy.

Na wyspie Sodor nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem. Wiedzą o tym lokomotywy, które każdego dnia spotykają niezwykłe przygody a także kłopoty. Na szczęście przyjaciele są zawsze gotowi do pomocy w tarapatach i do wspólnej zabawy. Każda książeczka z kolekcji prostym językiem opowiada przygody Tomka i jednej lokomotywy z wesołej ekipy jego przyjaciół.







Bing. Małe wielkie rzeczy 

Na komplet składa się  – „Bing mówi” to urocze zestawienie powiedzeń króliczka, „Bing kocha” to rzecz o jego ulubionych osobach i przedmiotach, „Przyjaciele Binga” przedstawia innych bohaterów kreskówki, a „Bing się bawi” stanowi przegląd ulubionych aktywności króliczka – od zabawy na huśtawce po grę w berka z własnym cieniem.


Seria ta jest bardzo urocza i porusza ważne problemy. Wydanie jest niewielkie i spokojnie zmieści się w małą rączkę; kartonowe, na sztywnych kartach i z bezpiecznymi zaokrąglonymi rogami. Kilkulatek może już samodzielnie czytać. 


Muszę dodać, że po odwróceniu można książeczki ułożyć, pojawi się obrazek i jak widać książeczki te są także puzzlami :) czyli mają podwójne zastosowanie. wprost przepiękne i bardzo pomysłowe wydanie ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)