21.11.21

Joanna Szarańska, Kraina Spełnionych Życzeń



Joanna Szarańska, Kraina Spełnionych Życzeń  

Czwarta Strona

Okładka miękka

Ilość stron 430 


Pani Szarańska znowu czaruje i powraca z kontynuacją „Krainy Zeszłorocznych Choinek”. Lektura w zeszłym roku mnie zachwyciła, więc z przyjemnością znów wróciłam do Świerczynek. 


Już czytałam kilka książek pani Szarańskiej i naprawdę każda ogromnie poprawia mi humor. Tak samo było z „Krainą Spełnionych Życzeń”. To historia przy której się śmiałam i przy której płakałam. 

 

„Starzy” Bohaterowie mnie oczarowali - pani Helena to moja idolka, rezolutny i uroczy Antoś, zabawna Nina, cudowny pan Józef, kochany Antek. Ale pojawiło się kilka nowych postaci, które nieźle namieszają w spokojnych Świerczynkach. Losy bohaterów splotą się w nieoczekiwany i zaskakujący sposób. Zakończenie jest rewelacyjne. Perypetie postaci przywołało mnóstwo wspomnień z dzieciństwa, a przede wszystkim idealnie nastroiłam się na święta. 

Sama chciałabym poznać tak różnorodnych i fantastycznych ludzi, i oczywiście znaleźć się w tak wspaniałym miejscu jak sklep pana Józefa.  

 

Książkę czyta się bardzo szybko, wciąga od pierwszych stron, jest bardzo przyjemna i klimatyczna. Autorka z wdziękiem i subtelnością połączyła smutne momenty ze śmiesznymi scenami. Dlatego raz się wzruszałam, by za chwilę śmiać w głos. Nie mogłam się oderwać dopóki nie skończyłam czytać. Polecam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)