30.11.21

Brigitte Luciani, Pan Borsuk i pani Lisica. Rozgardiasz. Tom 2





Brigitte Luciani, Pan Borsuk i pani Lisica. Rozgardiasz. Tom 2

Wydawnictwo Egmont  

Okładka twarda 

Ilość stron 32


Borek, Szperaczek i Róża zgadzają się co do jednego: borsukom i lisom nie mogą się dogadać! Ale rodzice nie podzielają tej opinii. Gorzej: Pan Borsuk i Pani Lisica decydują, że wszyscy będą mieszkać w tej samej norze!


Zakochawszy się w pierwszym tomie, oczywiście musiałam sięgnąć po kolejny. Musz przyznać, że nadal jestem podekscytowana lekturą, komiksem, który wyglada jak przepiękny album dla dzieci.




Rodziny borsuka i lisa od miesiąca dzielą tę samą norę i nawet jeśli wspólne pożycie wydaje się być oczywiste, każdy musi zrobić swoją część, aby życie społeczności przebiegało jak najlepiej. Tak więc mała lisica ma czasami trudności z zaakceptowaniem zasad narzuconych przez pana Borsuka, a dzielenie matki z trójką innych dzieci nie zawsze jest łatwe.


Drugi tom, który podkreśla więzi tkwiące w sercu mieszanych rodzin, takie jak posiadanie dwóch tatusiów / matek, ale także fakt widywania się z drugim rodzicem tylko raz na jakiś czas.


Fabuła i dialog pozostają bardzo spójne i realistyczne, a ilustracje Eve Tharlet wciąż mnie poruszają. Nie mogę się doczekać kolejnych części. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)