23.11.21

Natalia Sońska, Zaufaj swoim marzeniom




Natalia Sońska, Zaufaj swoim marzeniom 

Czwarta Strona

Okładka miękka

Ilość stron 350 


Kolejna świąteczna propozycja od Wydawnictwa Czwarta Strona, którą przeczytałam w jeden wieczór. Mocno się wciągnęłam i nie odłożyłam jej dopóki nie skończyłam. 


Gdy nadarza się okazja wspólnego wyjazdu do Zakopanego, w sercu Pauliny pojawia się iskierka nadziei. Uwielbia jeździć na nartach i od dawna tego nie robiła; co jednak ważniejsze, firma, w której pracuje wraz z partnerem, ma realizować duże zlecenie – kompleks hotelowy pod samymi Tatrami! Robert obiecuje zaangażować ją w projekt. To miła odmiana w ich życiu – Paulina ma już dość jego egoizmu i opryskliwości. 

Wkrótce kobieta przekona się, jak wiele może kosztować rezygnowanie z własnych marzeń. 


Lektura od pierwszych stron bardzo mnie zaciekawiła i chciałam dowiedzieć się jak potoczą się losy Pauliny i Roberta, który jest totalnym dupkiem. Książkę czyta się szybko, napisana jest lekkim stylem, z naturalnymi niewymuszonym dialogami. Autorka porusza ważne problemy jakim jest postrzeganie samego siebie, jak wiele odwagi potrzebuje kobieta, aby wyjść ze swojej strefy komfortu, jak często obchodzi nas to jak postrzegają nas inni i jak w końcu trzeba zawalczyć o siebie i swoje marzenia. 

 

Przyjemna, interesująca, ze świątecznym Wrocławiem i jarmarkiem bożonarodzeniowym oraz zasypanym Zakopanem w tle; i co najważniejsze ze szczęśliwym zakończeniem. Jeśli szukacie zimowej opowieści to ja jak najbardziej polecam! zaopatrzcie się w cieplutki kocyk, kubek gorącej herbaty i czytajcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)