5.11.21

Alex T. Smith, Winston wraca na święta



Alex T. Smith, Winston wraca na święta 

Zielona Sowa

Okładka twarda 

Ilość stron 176


Dołącz do myszy o imieniu Winston, która wyrusza w kolejną świąteczną przygodę! Jestem również po lekturze poprzedniego to u i jestem oczarowana tą uroczą myszką. 


Pełna wspaniałych kolorowych dzieł sztuki i świątecznych zajęć dla całej rodziny, ta druga przygoda Winstona z pewnością stanie się świątecznym klasykiem, z którego można się cieszyć każdego roku.


Do Bożego Narodzenia zostało pięć dni, a Winston ma do rozwiązania bardzo ciekawą zagadkę. Ma mgliste wspomnienia innej myszy i po prostu wie, że zaginął ktoś bardzo dla niego ważny. Po obiecaniu Oliverowi, że wróci na Boże Narodzenie, bez względu na wszystko, Winston wyrusza w ekscytującą przygodę dookoła świata, aby znaleźć zaginioną mysz, z pomocą wspaniałych starych przyjaciół i tych nowo poznanych. 


Tajemnica bożonarodzeniowa napisana w 24 i pół rozdziałach, którą należy czytać każdego dnia grudnia, aż do Bożego Narodzenia. Jeśli chcesz kupić tylko 1 książkę na adwent, to TO-JEST-TO.





To, co kocham w tej książce, to to, że nie tylko zawiera uroczą, poruszającą historię, ale każdego dnia jest sugerowana świąteczna aktywność np. napisanie listu do świetego Mikołaja czy zrobienie kartki świątecznej albo szyszkowych choinek, upieczenia Magdalenek. 


Charakterystyczne ilustracje Alexa T. Smitha są dla mnie wisienką na (świątecznym) torcie, to naprawdę oszałamiająca książka, którą będziesz chciał czytać co roku.


Ma przepiękną twarda oprawę,  świątecznie foliowaną okładkę, wstążkę i grafikę na pięknym papierze, dzięki czemu jest idealnym prezentem na Boże Narodzenie. Jestem zachwycona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)