25.11.21

Julia Pasikowska-Klica, Ulica Siedmiu Mikołajów





Julia Pasikowska-Klica, Ulica Siedmiu Mikołajów

Wydawnictwo Sto Stron 

Okładka twarda 

Ilość stron 48 


Święta tuż tuż, więc chciałabym Wam pokazać kolejną wspaniałą,  świąteczną propozycję, która Was wprowadzi w ten jakże cudowny klimat. 


Staś w grudniu kończy siedem lat. Nic dziwnego, że właśnie ten miesiąc jest jego ulubionym. Chłopiec nie może się doczekać, żeby spędzić czas z bliskimi, poczuć na policzkach płatki śniegu i zobaczyć na niebie pierwszą gwiazdkę.


Wszystko wskazuje jednak na to, że w tym roku święta będą zupełnie inne. Co zrobi Staś, żeby przywrócić ich magię na ulicy Siedmiu Mikołajów?




Pokochałam Stasia od pierwszej strony. Uroczy, mądry, wrażliwy i pomysłowy chłopiec. Chciałabym, żeby kiedyś moi synowie właśnie tacy byli. Cała książka napisana jest pięknym, literackim językiem, a całość nie skupia się na jakiś wyimaginowanych problemach, ale na codzienności, zwyczajności i że cudem nie musi być gwiazdka z nieba, ale zwykłe podwiezienie samochodem. Ot, zwykle życie. 


Lektura jak dla mnie jest zachwycająca i wzruszająca. Zakończenie ścisnęło mnie za gardło. Przepiękna książka, która wędruje na naszą półkę i do której będę chciała wracać co roku. 


Bardzo podoba mi się szata graficzna. Książka jest przepięknie wydana, w nietypowym formacie z płóciennym grzbietem i uroczymi ilustracjami. Specjalnie do tej książki powstał model miniaturowej kamienicy, wykonany przez artystę Przemysława Krzemienia.


Do książki został dołączony również kod QR, dzięki któremu odsłuchacie pewną melodię. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)