13.11.21

Heike Faller, Sto rzeczy, których nauczysz się w życiu



Heike Faller, Sto rzeczy, których nauczysz się w życiu 

Wydawnictwo Format

Okładka twarda 

Ilość stron 216


Wzruszjąca, wspaniała książką, którą w przyszłości przekażę każdemu, kto szuka wyjątkowego prezentu, czyli „Sto rzeczy, których  nauczysz się w życiu” autorstwa Heike Faller.


„Sto rzeczy, których nauczysz się w życiu” to książka z wielomwanilustracjami, która w krótkich zdaniach opowiada, czego doświadczysz i czego się nauczysz w wieku od 0 do 99 lat.

Niektóre z tych rzeczy na pierwszy rzut oka wydają się banalne, a później zastanawiasz się i stają się niesamowicie ważne…






Na początku chodzi o wiele pierwszych i późniejszych wszystkich ostatnich czasów, których się doświadcza; na wielkie wydarzenia, takie jak zostanie rodzicami, ale także gotować małe rzeczy, takie jak dżem jeżynowy.


Proste pastelowe ilustracje Valerio Vidali natychmiast wywołały we mnie nostalgię... W końcu książki i podręczniki szkolne z mojego dzieciństwa były ilustrowane w bardzo podobny sposób. Od razu skojarzył mi się mój elementarz. 


Już po kilku stronach zaczęłam być bardzo sentymentalna i zachciało mi się płakać... Jakże szybko mija dzieciństwo! Pod koniec sobie poszlochałam. Całe życie, opowiedziane w tak kilku słowach...


„Sto rzeczy, których nauczysz się w życiu” to naprawdę książka dla całej rodziny, a zatem również doskonały prezent! Dziadkowie mogą ją przejrzeć z wnukami i każdy poczuje się inaczej, ale jest dużo do omówienia i może nawet znajdziecie coś do zrobienia po raz pierwszy. Choćby ten dżem jeżynowy. Wzruszająca! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)