7.11.21

Matt Haig, Chłopiec zwany gwiazdką





Matt Haig, Chłopiec zwany gwiazdką

Zysk i S-ka 

Okładka miękka

Ilość stron 268 


„Chłopiec zwany gwiazdką” to historia jedenastoletniego chłopca o imieniu Mikołaj, który wierzy w elfy, magię i co najważniejsze w siebie. Pełna przygód, śniegu i wielu przeszkód historia, w której chłopiec  odnajduje prawdziwe znaczenie Bożego Narodzenia wbrew wszelkim przeciwnościom.


Od śnieżnej leśnej scenerii po mistyczne stworzenia i niezbyt strasznych złoczyńców, „ Chłopiec zwany gwiazdką” to klasyczna opowieść przygodowa osadzona na lodowatej północy, w której panuje wspaniały świąteczny nastrój. Mikołaj wyrusza na poszukiwanie ukochanego ojca, gdy jego okropna ciotka przybywa, by się nim zaopiekować. Mając mysz jako jedynego towarzysza, Mikołaj stawia czoła niebezpieczeństwu nie tylko ze strony żywiołów przyrody, ale także stworzeń, w które nie wszyscy wierzą. Ostatecznie jednak odkrywa to, co postanowił odkryć i zawsze pozostaje wierny swojemu sercu.


Uwielbiam Boże Narodzenie, więc byłam podekscytowana, że ​​w końcu przeczytałam tę książkę. Ale nigdy nie spodziewałem się, że tak bardzo to pokocham. Nie czytam też ponownie wielu książek, ale ta książka mnie oczarowała i wzruszyła. Zdecydowanie będę czytać ją w każde Boże Narodzenie. 


Pięknie napisana, z interesującymi ilustracjami  i czytelnik desperacko przewraca każdą stronę, aby dowiedzieć się, . Uwielbiam poczucie magii i sposób, w jaki Matt Haig wplatał świąteczne tradycje przez cały czas. Wspaniała historia i piękna opowieść. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)