22.11.21

Sam McBratney, Czy będziesz moim przyjacielem ?




Sam McBratney, Czy będziesz moim przyjacielem ? 

HaroerKids Polska

Okładka twarda 

Ilość stron 32


„Czy będziesz moim przyjacielem?” to piękna historia i kontynuacja klasyki „Nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham”, którą swoją drogą uwielbiamy, bo królików nigdy dość. Jestem pewna, że ta książka również stanie się klasykiem w nadchodzących latach. 


Moje dzieciaki od razu rozpoznały ilustracje. Jesteśmy mile zaskoczeni nową historią, której bohaterem znów jest mały brązowy zajączek. Pewnego dnia wyrusza on na wędrówkę, w trakcie której poznaje przyjaciela. Teraz zabawa rusza na całego!


Jest to urocza historia, która pokazuje, jak można nawiązać nowe przyjaźnie i jest świetna dla młodszych dzieci, aby zobaczyć, jak dwa zające zaprzyjaźniają się w miarę rozwoju książki. Opowieść ta pokazuje, jak te dwa zające bardzo się od siebie różnią, ponieważ każdy z nich pochodzi z różnych środowisk, ale nadal wiele ich łączy i koniec końców zostają najlepszymi przyjaciółmi. 


Ilustracje są wspaniałe. Dzięki tym samym subtelnym kombinacjom kolorów oryginalnej książki sprawia, że ​​jest ona natychmiast rozpoznawalna. Moim dzieciom spodobała się ta historia i jestem pewna, że będziemy ją czytać raz po raz. idealna opowieść o przyjaźni dla małych dzieci!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)