21.11.21

Bianca Schulze, Cii… smoczyca śpi





Bianca Schulze, Cii… smoczyca śpi 

Wydawnictwo Debit 

Okładka twarda 

Ilość stron 32


Jestem bardzo podekscytowana, gdy mogę podzielić się z wami wszystkim czymś, co jest bliskie i drogie mojemu sercu oraz moich dzieci. 


„Cii… Smoczyca śpi” to zabawna, interaktywna opowieść, którą moje dzieci uwielbiają ;) 


Fantastyczna i interaktywna bajka na dobranoc, przedstawiająca śpiącą smoczycę-łobuzicę, której pod żadnym pozorem nie należy budzić! Dzieci mają za zadanie zameldować się u śpiącego smoka, gdy zamkowy kucharz upuszcza garnki i patelnie, a rycerze urządzają głośne przyjęcie urodzinowe.




Zaprojektowana z myślą o czytaniu na głos i interakcji, rodzice będą czerpać przyjemność z zabawnego tekstu tak samo, jak dzieci będą cieszyć się delikatnym kołysaniem książki z boku na bok, gdy będą śpiewać smokowi kołysankę. Kiedy historia dobiega końca i powtarza się delikatna kołysanka, smok (i dziecko!) są zachęcani do zasypiania.


Kapryśne i kolorowe ilustracje pozwalają smokowi zeskoczyć ze strony i zachwycą czytelnika humorem i osobowością na każdej stronie. Tworzy z dziećmi wspaniały rytuał przed snem, na który będą czekały każdej nocy.


Oczywiście my wcale do nocy nie czekamy i kilka razy w ciągu dnia czytamy :) moje dzieciaki uwielbiają szczególnie momenty, kiedy mają pogłaskać łuski smoczycy czy zakołysać książką. Co za piękne i pomysłowe wydanie. My jesteśmy na tak :) 


Bianca Schulze jest fantastyczną autorką. Stworzyła mądrą, wartościową książkę, która zaangażuje Twoje małe dziecko. Stanie się jedną ulubionych do czytania w kółko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)