6.11.21

Agata Romaniuk, Kocia Szajka i napad na moście





Agata Romaniuk, Kocia Szajka i napad na moście

Wydawnictwo Agora 

Okładka twarda 

Ilość stron 136 


To już trzeci tom przygód Kociej Szanki autorstwa Agaty Romaniuk. Do tej pory ukazały się: ,,Kocia Szajka i zagadka zniknięcia śledzi" oraz ,,Kocia Szajka i ucho różowego jelenia". Co najważniejsze każdy  tom serii może być czytany oddzielnie.


W Cieszynie nastała zima. Listonosz Maurycy Moiczek stoi na moście na Olzie i podziwia krę. Nagle czuje uderzenie. Ktoś przewraca jego rower i wyrywa mu torbę z listami. Aspirantka Walerka Koczy wie, że sprawa jest delikatna. Napad zdarzył się na granicy polsko-czeskiej. Do pomocy w śledztwie zostaje wezwana Kocia Szajka oraz czeski kocur Maly Jižik. Pytania się mnożą. Dlaczego z torby zginął tylko jeden list? Komu na nim zależało? I czy uda się go odzyskać przed nadchodzącą Wigilią?


Niesamowicie podobała mi się ta książka. Usiadłam do niej i dosłownie ją pochłonęłam w zastraszająco szybkim tempie, czyta się niewiarygodnie szybko i oczywiście bardzo przyjemnie. Miałam ubaw po pachy podczas lektury. 







Ogromnym udogodnieniem jest duża czcionka, dzięki której starsze dzieci mogą ją same przeczytać bez problemu.  Bardzo podobają mi się duże, kolorowe ilustracje, które odzwierciedlają to, co dzieje się w danej chwili. 


Mamy tutaj także okres świąteczny, wzruszające kocie kolędy, więc będzie to idealny prezent dla fana kotów i książkoholika. Na pewno obdarowany będzie zadowolony. 


Ciekawa zagadka kryminalna, wartka akcja, różnorodni bohaterowie, podział na rozdziały  - zaskakująco dobra lektura. Nie mogę się doczekać kolejnych przygód tych niezwykłych kotów. Polecam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)