28.4.21

Podano do stołu. Podkładki pod talerz z zadaniami - Bing // Masza i niedźwiedź





HarperCollins Polska


Podano do stołu. Podkładki pod talerz z zadaniami to nic innego jak kartonowe bloki z różnymi sposobami na zabicie nudy ;) 


Kiedy je po raz pierwszy zobaczyłam wiedziałam, że musimy je mieć :) wybrałam Binga i Maszę oraz Niedźwiedzia. Książki z tej serii mają duży format A3 i wytrzymały papier, na którym można postawić talerz. Składają się z 24 stron. 


Łamigłówki zostały dostosowane dostosowane do wieku dziecka i o rożnym poziomie trudności, z którymi poradzi sobie już trzylatek. W środku znajdują się kolorowanki, labirynty, wyszukwianki oraz wiele innych ćwiczących spostrzegawczość i małą motorykę.







Bardzo podoba mi się to wydanie. Żałuję tylko, że nie są one zalaminowane, pi których można pisać mazakiem suchościeralny, bo wiele z tych stron mogłoby posłużyć dłużej i kilkakrotnie. Dlatego wybrane strony można właśnie samemu zabezpieczyć i cieszyć się nimi dłużej ;) 


Czekanie na posiłek wcale nie musi być nudne. Dlatego jeśli Wasz maluszek lubi różnego rodzaju zagadki to koniecznie zaopatrzcie się w te interesujące podkładki. Na rynku są jeszcze dostępne Kotociaki, Muminki i My Little Pony. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)