1.4.21

Mikki Daughtry, Rachael Lippincott, Teraz i na zawsze







Mikki Daughtry, Rachael Lippincott, Teraz i na zawsze

Media Rodzina

Okładka miękka

liczba stron 380


„Teraz i na zawsze” to opowieść o stracie i wszechogarniającym smutku oraz o tym, jak iść dalej. Ta książka była rollercoasterem emocji. Kiedy zaczynałam, czytałam książkę powoli, ponieważ chciałam poświęcić trochę czasu na przeczytanie historii Kyle'a i podróży, którą miał podjąć, ale mniej więcej w połowie nastąpił znaczący zwrot, który zmienił absolutnie wszystko. Wiec oczywiście nie przestałam czytać dopóki nie skończyłam. 


Historia sama w sobie wydawała się wyjątkowa i byłam ciekawa, dokąd ona prowadzi i jak Kyle będzie nawigował w swoim żalu po śmierci Kimberly. Kyle był interesującą postacią z wieloma wadami, które wydawały się realistyczne u osoby w jego wieku. Zastanawiałam się, jak postać Kyle'a rozwinie się, zmieni, jeśli będzie musiał żyć bez Kim, którą kocha od trzeciej klasy, ale także wiedząc, że zerwała z nim tej samej nocy.


Jedną rzeczą, która uderzyła mnie, była nagłość i to, jak wypadek zdarza się praktycznie w pierwszym rozdziale książki. Dość szybko zostaliśmy wrzuceni w ten świat iz tego powodu trochę ciężko było uchwycić emocjonalną wagę związku Kyle'a i Kimberly - dlatego, że nie znaliśmy Kimberly, poza jedną interakcją na początku, i Wspomnienia Kyle'a o niej. Oprócz tego powoli odkrywamy, że było tak wiele problemów ukrytych w zakamarkach ich związku i jak Kyle radzi sobie z tym, czego nie może już rozwiązać. Dzięki temu aspekty żalu i straty wydawały się najbardziej realistyczne, ponieważ czasami rzeczy nigdy nie można naprawić, bez względu na to, jak bardzo chcesz cofnąć czas. 


książka przenosi w bardziej mroczne zakamarki duszy, a Daughtry i Lippincott piszą tak dobrze, jak udowodniły w ich pierwszej powieści. Lektura obejmuje wszystkie mroczne rzeczy, o których ludzie nie chcą rozmawiać. Depresja. Niepokój. Smutek. Ból serca...


Krótko mówiąc, historia była fascynująca i przykuła moją uwagę. Na pewno podbije serca wielu czytelników magią, uczuciami i emocjami znajdowania siebie i odnajdywania miłości po tym, jak wszystko zostało zniszczone, złamane i utracone. To szczera książka, która zatrzyma Twoje serce blisko i zabierze Cię w niezapomnianą podróż przez niewyobrażalną stratę i żal oraz znalezienie słów, aby się  pożegnać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)