24.4.21

199 zoo animals // First sticker book jungle





Dzisiaj mam dla Was dwie propozycje książek dla miłośników dzikich zwierząt. 






199 zoo Animals 

„199 Zoo Animals” to słownik obrazkowy dla małych i dużych miłośników zwierzątek. Ucz się i poznaj aż 199 najróżniejszych zwierząt. Radosne, kolorowe ilustracje, czytelny układ książki wraz z podpisami wydłużają koncentrację,  zachęcają czytelnika do poznawania i nazywania świata w języku angielskim. Tekturowe strony oraz zaokrąglone rogi są bezpieczne dla maluchów. Podoba mi się także nietypowy format. 

Odkryj i nazywaj wszystkie niesamowite zwierzęta, które możesz spotkać w parku dzikiej przyrody lub zoo, od gepardów i szympansów po lemury i flamingi. Każda pięknie ilustrowana strona przedstawia inną grupę zwierząt, w tym małpy, zwierzęta nocne i ptaki.







First sticker book Jungle 

Edukacyjna seria książeczek naklejkowych, stymulujących rozwój językowy oraz poznawczy. Zabawa i nauka w świecie przyrody zawierająca ponad 170 naklejek ze zwierzętami z różnych zakątków świata 

Publikacja ta pobudzi kreatywne myślenie, wyobraźnię oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Bardzo mi się podoba, że każda z naklejek posiada podpis w języku angielskim.


Jeśli szukacie pomocy lub rady w sprawie książek wydawnictwa Usborne, to zajrzyjcie koniecznie do @fairytalesbooksforkids

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)