22.4.21

Akademia Mądrego Dziecka. A to ciekawe - Ja i moja mama // Czy to jest moje ?





Harper Kids Polska 

Okładka twarda 


Akademia Mądrego Dziecka. A to ciekawe... to seria książeczek dla dzieci i rodziców do wspólnego czytania, oglądania i odkrywania świata. Kolejne książeczki to kolejne niespodzianki. Zabawne wierszyki, sympatyczne postacie, barwne ilustracje na sztywnym papierze odkrywają przed dziećmi świat przyrody, wyobraźni, przygód i emocji. Mamy kilka z nich i szczególnie lubimy Koła i kółka. Dzieciom szczególnie podoba się otwór, który zmniejsza się wraz z kolejną czytaną stroną. Bardzo pomysłowa i aktywizująca. 


Odkąd dostaliśmy te dwie książeczki czytany je kilka razy dziennie. Bardzo urocze i piękne wydania. Ilustratorka spisała się na medal ;) 





Ja i moja mama 

Historia opowiada o miłości mamy i dziecka koali. Jak spędzają dzień, co robią w wolnym czasie. Mama to wspaniała kompanka. Dzięki niej możemy również poruszyć temat pojawienia się kolejnego członka w rodzinie. Ciepła, urocza, mądra, wzruszająca opowieść. 







Czy to jest moje? 

Książeczka skupia się na rutynowych czynnościach maluchów. Na pewno pomoże w codziennej organizacji i wprowadzeniu rutyny. Rytmiczne wierszyki dotyczą higieny, jedzenia czy też ubierania. Szczególnie może być pomocna w okresie przedszkolnym. 


Akademia Mądrego Dziecka to solidne wydanie, w twardej oprawie oraz bezpieczne, ponieważ kartonowe strony mają zaokrąglone rogi. Maluszek podczas przeglądania na pewno nie zrobi sobie krzywdy. W książeczkach pojawia się mnóstwo kolorowych ilustracji i uroczych bohaterów. Głównym atutem jest walor edukacyjny w postaci wpadających w ucho wierszyków. Z każdej książki dziecko czegoś się nauczy. Serdecznie polecam! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)