26.4.21

Katarzyna Pruszkowska, O Kaziku i misiu Słoniku





Katarzyna Pruszkowska, O Kaziku i misiu Słoniku

Zielona Sowa

Okładka twarda 

Liczba stron 48 


Jakiś czas temu dotarła do nas książka, która od razu przykuła mój wzrok piękną okładką. „O Kaziku i misiu Słoniku” autorstwa Katarzyny Pruszkowskiej. 


Jedną z rzeczy, której Kazik nauczył się od ukochanej babci, jest poszukiwanie skarbów, czyli przedmiotów porzuconych przez innych ludzi. Pewnego dnia trafia na starą walizkę z pluszowym misiem, pozytywką, kawałkiem cegły do rysowania, glinianym ptaszkiem i procą. Okazuje się, że miś potrafi rozmawiać z dziećmi… Nazywa się Słonik i bardzo tęskni za swoim przyjacielem Zbysiem. Kazik postanawia pomóc misiowi odnaleźć jego właściciela i tak powstaje plan… Tymczasem między chłopcem i Słonikiem rodzi się przyjaźń, która pomoże Kazikowi w wielu trudnych chwilach.




Książka skierowana jest dla dzieci w wieku około 4 lat. podzielona została na 16 krótkich rozdziałów. Dla Mateusza to jeszcze za dużo tekstu i nie wysiedzi niestety, ale ja z przyjemnością przeczytałam w jeden wieczór. Ilustracje mnie wprost oczarowały. Zakończenie bardzo mnie zaskoczyło i na pewno tego się nie spodziewałam. 


Przepiękna, mądra, wzruszająca historia o prostych rzeczach, które mają w sobie magię, o miłości, upływie czasu i przemijaniu. Jeśli szukacie właśnie takich tematów to koniecznie sięgnijcie po tę bardzo ciekawą publikację. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)