18.4.21

Iwona Czarkowska, 1000 ciekawostek o motoryzacji






Iwona Czarkowska, 1000 ciekawostek o motoryzacji

Wydawnictwo Dragon

Okładka miękka

Liczba stron 448


„1000 ciekawostek o motoryzacji” to arcyciekawa pozycja. Nie jestem wielką znawczynią pojazdów, ale książkę zamówiłam z myślą o moim mężu, któremu bardzo podobają się takie publikacje z mnóstwem ciekawostek. 





Zakup był strzałem w dziesiątkę. Na ponad czterystu stronach zebrało się tysiąc motoryzacyjnych ciekawostek, prezentujących najważniejsze dokonania z tej dziedziny, postaci, najbardziej zasłużonych wynalazców i uznanych kierowców sportów motorowych.


Obok informacji związanych z samochodami i motocyklami czytelnik znajdzie również te dotyczące tramwajów, pociągów, a nawet maszyn rolniczych. Perspektywę motoryzacyjną poszerzają działy poświęcone motoryzacyjnym rekordom, przepisom czy katastrofom ruchu drogowego. Mega interesujące! 






Jedynym minusem jest miękka okładka i to, że książka nie rozkłada się na płasko. Podejrzewam, że po wielokrotnym użytkowaniu może się zniszczyć. Mimo wszystko zakupu nie żałuję i na pewno sama będę chciała zaglądać do tej książki od czasu do czasu. 


Książkę możecie kupić w bardzo dobrej cenie na Czytam.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)