29.4.21

Katie Daynes, Where does poo go?





Katie Daynes, Where does poo go? 

Usborne 

Okładka twarda 

Liczba stron 12 


Szalone, ale prawdziwe, życie na Ziemi nie może istnieć bez kupy! Zaczynając od ścieków ludzkich, a następnie przechodząc do odchodów zwierzęcych, ta zaskakująco urocza książka z klapkami bada, co dzieje się, gdy spłukujemy, jak wyglądają toalety dla zwierząt, dlaczego zwierzęta nie muszą spłukiwać i jak ważna jest kupa - dla niezliczonych fascynujących  (a czasem obrzydliwych ) powodów. Wyjaśnia w bardzo prosty sposób wszystkie czynniki środowiskowe związane ze ściekami i utylizacją odpadów.





Dzieci pokochają tę książkę nie tylko dlatego, że zawiera słowo kupa. Książka składa się z pięknych ilustracji i interesujących informacji o tym, dokąd trafia kupa, a także o różnych jej rodzajach. Klapki zwiększają interakcję dzieci. książka, z której każdy się czegoś nauczy.


Urocza, pouczająca książka, która dostarcza faktów wszystkim ciekawskim maluchom. Jestem pod wrażeniem fascynujących faktów. Czytanie tej książki sprawiło mi przyjemność i sama dowiedziałam się wielu interesujących faktów.


Jeśli szukacie pomocy lub rady w sprawie książek wydawnictwa Usborne, to zajrzyjcie koniecznie do @fairytalesbooksforkids 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)