19.3.21

Wielka księga pojazdów. Dźwig, traktor, koparka





Wielka księga pojazdów. Dźwig, traktor, koparka 

Wydawnictwo Sam

Okładka twarda

Liczba stron 16 


Nie ma nic ciekawszego niż pojazdy. Moje dzieci są zachwycone tą książką i kilka razy dziennie ją przeglądamy. 


Na każdej stronie tej przepięknej wyszukiwanki znajduje się krótki tekst na dany temat. W środku znajdziemy autostradę i pewne wydarzeni, które miało na niej miejsce, fascynujące gospodarstwo rolne, interesujący płac  budowy oraz akcję ratowniczą strażaków.




Każde zagadnienie znajduje się na dwóch stronach, po czym zostaje uzupełnione o kolejne dwie strony, na których zostały przedstawione i odwzorowane pojazdy wraz z podpisami. 


Piękna książka z jeszcze lepszymi zdjęciami!

Sama po przeczytaniu doskonale poznałam nazwy i różnorodne maszyny. I to samo można robić z dzieckiem, odkrywać, poznawać i wyszukiwać. Można również wejść w dialog z dzieckiem pytając, co jest budowane czy w jaki sposób doszło do wypadku, co robi policjant na miejscu itd. Taka książka to świetne wsparcie dla rodzica .


„Wielka księga pojazdów. Dźwig, traktor, koparka” to  Kartonowa książka z obrazkami, która posiada grube oraz stabilne strony. Na spokojnie i bez przepychanek moja dwójka przegląda i odkrywa nowe pojazdy (rozmiar 25,5 cm x 38 cm). Mogę tylko szczerze  polecić.


Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)