31.3.21

Sam McBratney -Nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham - Kiedy jest zima // Kiedy jest wiosna





Sam McBratney -Nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham - Kiedy jest zima // Kiedy jest wiosna 

HarperKids Polska 

Okładka twarda 


Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam książkę „Nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham” wiedziałam, że będę chciała mieć to wydanie na naszej półce. Ale niestety były niedostępne i przez zupełny przypadek kupiłam jedną książeczkę na olx. Ale wydawnictwo wyszło naprzeciw naszym oczekiwaniom i znów są dostępne przez co moje serce się raduje. Jestem oczarowana treścią, jak i ilustracjami. 




Kiedy jest zima

„Jest mały… Jest orzechowo-brązowy… To moja ulubiona rzecz…” Kiedy Mały Brązowy Zajączek i Duży Brązowy Zając wychodzą w zimowy śnieg, decydują się zagrać w zgadywankę. Sezonowe i pięknie ilustrowane, maluchy z przyjemnością dołączą do gry w tej wciągającej historii, jednocześnie odkrywając, co jest ulubioną „rzeczą” Dużego  Brązowego Zająca. 





Kiedy jest wiosna 

Mały Brązowy Zajączek i Duży Brązowy Zając powracają z czarującą, nową przygodą. Jest wiosna i wszystko się zmienia. Małe drzewka rosną, kijanki zamieniają się w żaby, a z jaj wylęgają się pisklęta. W co może zmienić się Mały  Brązowy Zajączek?


Bardzo się cieszę, że wydawnictwo zdecydowało się na wznowienie tej cudownej serii. Książki ukazały się w twardej oprawie, ale w trochę mniejszym, mięso kocyk  formacie niż „Nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham”. Ale to absolutnej nie umniejsza ich wyglądowi. 


Mądre, ujmujące i zabawne historie Sam McBratney wzbogaca tło Anity Jeram, przedstawiających odcienie delikatnego brązu i szarości, aby uzyskać wizualnie wyciszający efekt, idealnie nadający się do ostatniej kojącej opowieści przed snem. Polecam od 3 lat.


A już wkrótce ukażą się dwie kolejne Lato oraz Jesień. Już się nie mogę doczekać.  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)