27.3.21

Wielka księga placu budowy. Domy, mosty i tunele






Wielka księga placu budowy. Domy, mosty i tunele 

Wydawnictwo Sam

Okładka twarda 

Liczba stron 16



Przygoda z ukrytymi przedmiotami trwa u nas w najlepsze, więc wyszukiwanki codziennie cieszą się zainteresowaniem.  Tym razem przenieśliśmy się na plac budowy i muszę przyznać, że to miejsce bardzo zainteresowało moje dzieci. Ale nie ma co się dziwić. Przecież tyyyyyle się tam dzieje... ;) zresztą moje dzieci przechodzą etap fascynowania się pojazdami takimi jak betoniarka czy koparka, więc książka wyładowała na miejscu ulubionej. 


Na dużych, szerokich, twardych kartach znajdujemy się w samym środku ogromnego  placu budowy, obserwując, jak budowany jest dom, jak powstaje ogromny wieżowiec czy też tunel. Na kolejnych stronach znajdują się ogromne, różnorodne pojazdy i ekscytujące narzędzia do podziwiania, na których naprawdę widać każdy nawet najmniejszy szczegół. Dziecko z tej książki pozna także różne zawody związane z budownictwem np. geodetka, architekt malarz lub tynkarz. Podoba mi się to, że nie tylko mężczyźni pojawiają się na stronach książki, ale także wiele kobiet .





Ilustracje są przepiękne, szczegółowe, estetyczne. Nawet mój mąż z zaciekawieniem ogląda je z dziećmi. 


Książki te zostały starannie dostawane do danej grupy wiekowej pod względem treści i formy. Moi chłopcy już bardzo ładnie powtarzają słowa pojazdów. Nam się bardzo podobają i przede wszystkim się sprawdziły. 


Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)