16.3.21

Dorota Kassjanowicz, Ogłoszenia dzieci, niedzieci, stworzeń i rzeczy





Dorota Kassjanowicz, Ogłoszenia dzieci, niedzieci, stworzeń i rzeczy 

Wydawnictwo Tekturka

Okładka twarda 

Liczba stron 64


Powiem szczerze byłam bardzo skonsternowana po pierwszym przejrzeniu tej książki, bo odmomentu spojrzenia na okładkę mocno mnie zaintrygowała, już nie mówiąc o samym tytule ;)


Na kartach książki znajduje się, aż 41 zagadek - krótkich wierszyków, które jednocześnie są zbiorem ogłoszeń. 


Kto odpowie na ogłoszenie smutnej gąbki? I czy znajdzie się jakaś woda chętna na umycie pewnej brudnej stopy?






To jest idealna książka do aktywnego czytania z dzieckiem. Można je po prostu przeczytać jako zwykle wierszyki, ale można dać się ponieść wyobraźni i zabawić w detektywa. Gwarantuję, że będzie niezła zabawa  dla całej rodziny i ubaw po pachy.  


Już myślałam, że nic mnie nie zaskoczy, a tu proszę bardzo. Wydawnictwo Tekturko stanęło na wysokości zadania. A autorka stworzyła niesamowicie intrygującą, pomysłową i zabawną książkę, przy której świetnie się bawiłam. Ale nie mogło być inaczej, kiedy ogłoszenia dają dzieci, niedzieci, stworzenia i rzeczy. Nie ma mowy o nudzie. 


Zaskakująca, zabawna, z pięknymi i kolorowymi ilustracjami. Duże wydanie, twarda oprawa i matowy papier zachęcają do długiego spędzania czasu na lekturze. Jestem zachwycona. 


Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)