8.3.21

Feluś i Gucio grają w sylaby





Nasza Księgarnia


Kolejna wspaniała propozycja od Naszej Księgarni - „Feluś i Gucio grają w sylaby”. Bardzo lubimy Felusia i Gucia. Gra bazuje na tych dwóch znanych postaciach i bardzo dobrze, bo obydwaj są uroczy. Ilustracje są przepiękne, kartoniki grube, twarde, a czcionka prosta i niewymuszona. Całość utrzymana jest na bardzo wysokim poziomie. I moja dusza estetyki pieje z zachwytu. Nie mogłam się  doczekać tej przesyłki. 


Gra „Feluś i Gucio grają w sylaby” daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów, a opisane w instrukcji warianty różnicują rozgrywkę, czyniąc każdą niepowtarzalnym przeżyciem.


W pudełku znajdują się  4 unikatowe plansze (na rewersie każdej z nich znajdują się nowe trzysylabowe hasła), 60 płytek z ilustracjami i 48 dwustronnych płytek z sylabami. 




Dzięki Dołączonemu do zestawu separatorowi po zabawie każdy element gry będzie miał swoje miejsce. Nic nie zginie, nie zgubi się, nie zawieruszy. Nową zabawę będzie można rozpocząć błyskawicznie!


Gra skierowana jest do pięciolatków, może grać w nią od 1 do 4 graczy, a jedna rozgrywka trwa około 20 minut. Zabaw gwarantowana na nudne popołudnie ;) 


Gra ma kilka wariantów opartych o proste i jasny zasady, więc moja 7-letnia kuzynka nie miała problemu z ich zrozumieniem. Bardzo ciekawa i faktycznie uczy, co zauważyłam po rozgrywkach właśnie z moją małoletnią kuzynką. Świetnie się razem bawiłyśmy. 


Cóż mogę więcej dodać? Koniecznie dodajcie do listy zakupów. Idealnie sprawdzi się jako prezent. Wydanie jest obłędnie zachwycające . A fani Felusia i Gucia koniecznie muszą się zaopatrzyć w tę rewelacyjną grę. 


Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)