29.3.21

Darren Stobbard, Eddie Reynolds, Młody inżynier. Notatnik




Darren Stobbard, Eddie Reynolds, Młody inżynier. Notatnik 

Wydawnictwo Wilga

Okładka twarda 

Liczba stron 80 


Właśnie znalazłam prezent idealny dla mojego chrześniaka, który od jakiegoś czasu zafascynowany jest nauką. „Młody inżynier. Notatnik” to doskonała książka aktywizującą młode umysły, które pragną dowiedzieć się i doświadczyć więcej. 


Ta książka z różnorodnymi ćwiczeniami  pomoże dzieciom rozwinąć kreatywność, a także dowiedzieć się wielu ciekawych informacji o inżynierii, nauce, technologii i matematyce. Zawiera pełno problemów do rozwiązania, koncepcji do zbadania, rzeczy do wymyślenia, zaprojektowania i stworzenia. 


Publikacja ta składa się z kilkudziecięciu rozdziałów, z których młody naukowiec m.in. nauczy się projektować w 3D, zaprogramuje robota do tworzenia tortów, opracuje ubrania high-tech, a także zaprojektuje maszynę do sprzątania kosmicznych śmieci. Najważniejsze jest to, iż oprócz książki młody naukowiec będzie potrzebował tylko ołówka! W niektórych zadaniach przydadzą się zaledwie taśma klejąca, klej i nożyczki. Na samym końcu książki do poszczególnych zadań znajdują się odpowiedzi. 








Bardzo podoba mi się to wydanie, które jest estetyczne, kolorowe i przyciąga wzrok, pełne schematów, rysunków, tabelek, wykresów. Dużym plusem jest matowy papier. Również na stronie Usborne znajdują się kopie schematów z tej książki i linki z dalszymi eksperymentami inżynieryjnymi. 


Wydawnictwo Wilga znalazło antidotum na nudę. Niezależnie od tego, czy mamy deszczowe popołudnie, czy długi letni dzień, ta książka na pewno się nie znudzi. Jestem zachwycona. Polecam! 


Książkę kupisz TUTAJ 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)