25.3.21

English Matters Kids nr 11/2021 - kwartalnik




English Matters Kids nr 11/2021 - kwartalnik 


Zupełnie nie wiem jak to się mogło stać, że dopiero niedawno dowiedziałam się o serii magazynów English Matters Kids! A do tej pory wyszło już 10 numerów. 


Numer jedenasty jest iście wiosenny i skupia się wokół zabaw i aktywności na świeżym powietrzu. Znajdziecie tutaj zagadnienia dotyczące sprzętów i przedmiotów na placu zabaw np. zjeżdżalnia czy piaskownica, dziecięcych sportów takich jak jazda na rowerze czy hulajnodze. Maluch Pozna takie czasowniki jak iść, gryźć czy zostać. Ale to tylko niewielki zakres, gdyż w środku znajdują się różnorodne dialogi, piosenki, wierszyki, rymowanki, kolorowanki. Na końcu znajduje się także lista praktycznych wyrażeń w formie tabelki. 





Gazetka jest kolorowa, pełno w niej pomysłów na prace plastyczne, zabawy ruchowe i różnorodne aktywności. 


Ogromnym udogodnieniem są zamieszczone na stronie internetowej nagrania oraz filmiki - wystarczy zeskanować kod QR znajdujący się przy konkretnych ćwiczeniach. Na stronie www.emkids.pl umieszczone zostały dodatkowe materiały np. kolorowanki do druku oraz nagrania mp3. 


Każdy z nas się przekonał, że znajomość języków jest bardzo ważna. W wiedzę warto inwestować od najmłodszych lat i ja jeśli będę mieć taką możliwość będę się tego trzymać ;) żałuję, że tak piękne magazyny nie były dostępne, kiedy ja uczyłam się angielskiego. Przyjemne, kolorowe i pełne ciekawostek. Doskonale połączenie nauki i zabawy w domowym zaciszu. I na pewno musimy zaopatrzyć się w poprzednie numery.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)