18.10.20

Korean lifestyle book, Jak wprowadzić elementy K-culture do swojego domu i stylu życia


 


Burda Książki 

Okładka miękka 

Liczba stron 128

 

Byłam bardzo ciekawa najnowszej publikacji od Burda Rodzina o koreańskim stylu życia. 

 

Książka „Korean lifestyle book” podzielona została na sześć dość obszernych rozdziałów. Na początku znajdujemy  przedmowę koreańskiej dziennikarki Ryu Jeong-hwa. Pierwsza część książki skupia się na filozofii pięknej skóry. Mamy tutaj koreańską pielęgnację w 10 krokach, kilka słów na temat makijażu oraz przykładowe produkty warte uwagi. Sekrety k-Beauty to przede wszystkim picie dużej ilości wody oraz dobry sen.  Kolejny rozdział dotyczy mody koreańskiej, czyli nastawionej na wyrażanie swojego stylu. Koreanki skupiają się na żywych kolorach oraz akcesoriach. Co jest bardzo ciekawe to to, że aktualny humor determinuje wybór ubrań. Znajdziemy tutaj także przegląd koreańskich projektantów. 

Kolejne części książki przybliżają nam koreańską muzykę, seriale oraz filmy. Później autorka skupia się na jedzeniu. A całość zamyka rozdział o mieszkaniu i przestrzeni. 

 

Bardzo podoba mi się to wydanie. W środku znajdują się kolorowe ilustracje. Szkoda tylko, że nie jest to wydanie w twardej okładce, bo tak jak widać na zdjęciu moja niestety się zniszczyła podczas wysyłki, co mnie bardzo smuci. 

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)