25.10.20

Jenny Bayliss, 12 randek na gwiazdkę


 


Burda Książki 

Okładka miękka

Liczba stron 464

 

Kate jest przekonana, że nie potrzebuje do życia faceta. Zwłaszcza że zasypane śniegiem, senne miasteczko Blexford w Anglii nie obfituje w potencjalnych kandydatów. Poza tym po co jej ukochany, jeśli spełnia się, zawodowo projektując tkaniny i hobbystycznie piekąc ciasta do kawiarni?

 

Pełna dobrych chęci przyjaciółka zakłada jej jednak profil na portalu randkowym, który gwarantuje, że pomoże samotnym znaleźć miłość przed świętami. Do Bożego Narodzenia zostały dwadzieścia trzy dni. Dwadzieścia trzy dni na dwanaście randek z dwunastoma różnymi mężczyznami. Z tego musi wyniknąć coś dobrego… Prawda?

.

.

.

Całkowicie podobała mi się ta powieść. Historia, postaci, otoczenie i świąteczna otoczka. Szczerze mówiąc, było dość oczywiste, jak to die wszystko ułoży, ale mimo wszystko byłam ciekawa, jak potoczą się sprawy. Każda randka była śmieszna i zabawna. Kate poznała różnych ludzi i podziwiałam ją, jak radziła sobie z niektórymi dziwactwami. Zauważyłam, że śmieję się i kulę z powodu niektórych zażenowań. Tempo było szybkie i podobało mi się, że nie ma ciężkiego dramatu, a tylko kilka nieporozumień, które urozmaicą fabułę.

 

Wszyscy bohaterowie byli sympatyczni, zwłaszcza główni. Nawet drugorzędne postacie były cudowne. Mieszkańcy Blexford byli pomocni i mili. Autorka wykonała świetną robotę, realistycznie oddając bliski i harmonijny związek, jaki można znaleźć w małym miasteczku. Ponadto znakomicie opisał scenerię. Czułam się, jakbym pojechał do Blexford i była częścią tej społeczności. Krajobrazy zapierały dech w piersiach, jedzenie i napoje przepyszne, a bożonarodzeniowe elementy dodały więcej ciepła i spokoju. 

 

Chciałabym, żeby między głównymi bohaterami było więcej romantycznych scen. Niemniej jednak ta książka była absolutną ucztą! Ogólnie rzecz biorąc, 12 randek na Gwiazdkę Jenny Bayliss to świetny, zabawny romans. Idealny, aby wczuć się w klimat świąt. Polecam tę książkę!

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)