28.8.16

6 MIESIĘCY BLOGA



Na wstępie chcę podziękować wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga. To ogromna motywacja do kolejnych wpisów. Dzisiaj dokładnie mija 6 miesięcy odkąd opublikowałam pierwszy powitalny post. Cieszę się, że to zrobiłam i nigdy nie pożałuję tej decyzji. To był dla mnie szczególny i wyjątkowy czas, bo tak naprawdę zaczęłam od zera. Przeczytałam milion poradników i artykułów dotyczących bloga, bo o blogosferze nie miałam zielonego pojęcia. Co i jak było mi obce, ale z biegiem czasu poznałam ludzi, którzy cierpliwie odpowiadali na moje(czasem dziwne) pytania, ale do wielu rzeczy doszłam również sama. Jestem bardzo zadowolona z wyglądu (nieźle się umęczyłam), a także treści, które nie zawsze są poprawnie napisane, ale co tam :D Wszystko tworzę sama - zarówno zdjęcia jak i wpisy. Nikt mi nie zarzuci, że ktoś coś za mnie robi. Natomiast w tym miejscu chcę podziękować mojemu ukochanemu i wspaniałemu Mężowi i jego niesamowitej cierpliwości ;) Dziękuję za Twoją pomoc i wsparcie. 

W ciągu ostatnich 6 miesięcy również ukończyłam studia. Cieszę się, że ten etap mam za sobą, a teraz czeka mnie wymarzona i ukochana praca ;) Jestem niesamowicie podekscytowana. 

A teraz trochę liczb :)
Opublikowałam 152 posty, w tym 105 recenzji książek (po drodze przewijają się różne tagi, podsumowania miesiąca i ukochańce wraz z pauLINKAMI).
Przeczytałam 105 książek – jestem dumna z tego wyniku.

Liczba obserwatorów bloga: 185
Polubień na Facebooku: 618
Ślędzacych na Instagramie: 1272.

Najbardziej poczytne posty (Polki rządzą):
Reszta postów czytana była różnie - czasem 200, a czasem 800. Zależy od preferencji odwiedzających ;) 

Chyba z milion zrobionych zdjęć książkom. To zdecydowanie najbardziej miłe modelki świata :D nigdy nie narzekają, zawsze dobrze pozują, chociaż czasem światło nie gra, ale da się przeżyć ;) 

Liczba opublikowanych komentarzy to 2135. Też też bardzo ładny wynik.

Wystąpiłam gościnnie u Iwony z bloga ja-ksiazkoholik.blogspot.com Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie do wpisu gościnnego ;) LINK TUTAJ

Nawiązałam kilka współprac z wydawnictwami. Jeszcze raz dziękuję za zaufanie i egzemplarze książek. Dzięki Wam moi listonosze mają pracę ;) 

Zorganizowałam również kilka konkursów. Stwierdziłam, że skoro ja dostaję egzemplarze to dlaczego mam się z nimi nie dzielić. Korona mi z głowy nie spadnie, a znajdą się osoby, które się ucieszą z książek.

Poznałam (nie w rzeczywistości, lecz wirtualnie) niesamowicie cudowne kobiety, które nie raz miały dla mnie złotą radę i nigdy nie odmówiły mi pomocy. Angelika z Lustro Rzeczywistości  (otóż oficjalnie zostałaś moją wirtualną "wróżką chrzestną" :D), Klaudia z bloga Z książką do łóżka, Karolina z bloga Kocham czytać, Dominika z bloga donka.reads, Domson z bloga Książkowy świat Dominiki, Kasię Berską z Yellow Pear. Cieszę się, że na Was trafiłam – jesteś Kochane i Was UWIELBIAM!!!

Dziękuję z całego serca moi Czytelnicy za każde miłe słowo i komentarze, które motywują mnie do dalszego czytania i pisania. Mam nadzieję, że dalej będzie coraz lepiej. Rzadko odwracam się wstecz i nie rozmyślam za dużo o przeszłości. Co było to nigdy nie wróci, wiec dlaczego mam się zamartwiać i zastanawiać co by było gdyby? Nie widzę w tym sensu. Nie warto dawać innym satysfakcji, a poza tym nie taki jest mój cel, aby zalewać Was żalami jak to było źle i niedobrze, a ja jestem teraz odmieniona. Bez przesady.  

Zapraszam do kolejnych odwiedzin bloga READING-MYLOVE ;) 

P.S. Od września zaczynam pracę w szkole podstawowej, więc jest to kolejne wyzwanie, które podejmę. Trzymajcie za mnie mocno kciuki ;) 



Buziaki, Paulina

32 komentarze:

  1. Gratuluję wyników u życzę kolejnych sukcesów, podkręcania liczników statystyk, rozgrzanej do czerwoności klawiatury, wspaniałych książek, recenzji i czytelników. I powodzenia w pracy! Miłych dzieciaków i ludzkich rodziców (bo to z nimi bywają większe problemy ;-)). Pozdrawiam,
    Zaczytana do samego rana

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tego okresu! Osiągnęłaś w tak krótkim czasie wielki sukces, jakiego może pozazdrościć Ci niejedna osoba z dłuższym stażem! :D
    Pamiętaj, że ja zawsze będę trzymała za Ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Kochana :) jesteś dla mnie ogromnym wsparciem i bardzo Ci dziękuję za wszystko ;) moja :*

      Usuń
  3. Gratuluję rewelacyjnych wyników !;)
    Powodzenia w nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyników, życzę powodzenia i dalszego rozwoju bloga. Samych wspaniałych książek do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja droga to ja Ci powinnam podziękować za wszystkie rady, kto jak nie ja potrafi zadawać dziwne pytania :) pędź do przodu jak burza i się nie zatrzymuj, daję Ci wirtualnego kopniaka na szczęście.

    A w nowej pracy zero stresu dzieciaki Cię pokochają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś miała rację Kochana ;) ale za kopniaka nie dziękuję ;) :D

      Usuń
  6. Gratuluję wyników i życzę dalszych sukcesów na blogu i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, ale mam nadzieję, że wszystko ułoży się po mojej myśli ;)

      Usuń
  7. Gratuluję tak owocnych 6 miesięcy :) Życzę by kolejne miesiące były już tylko lepsze i byś rozwijała się dalej w takim tempie :)
    Oczywiście trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu sukcesów w tak krótkim czasie jak i życzę kolejnych miesięcy obfitych w świetne recenzje, piękne zdjęcia i kolejne sukcesy, Kochana! :* Trzymam mocno kciuki za nową pracę, obyś była z niej zadowolona! :D
    I ogromnie mi miło, że wspomniałaś o mnie, dziękuję bardzo! Uwielbiam Ciebie, Twojego bloga, Twoje zdjęcia i posty, wszystko! <3
    Pozdrawiam i ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pięknych i ciepłych słów, że mam ochotę Cię uścisnąć ;) :*

      Usuń
  9. Gratuluje takich wyników!
    Oby było jeszcze więcej tych wszystkich zwariowanych liczb :D
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Myślę, że pierwsze pół roku jest najtrudniejsze, ale po Twojej sumienności tego nie widać. Tak trzymaj! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulujemy! :*
    Pisz dla nas jeszcze więcej.
    Przy okazji życzymy, aby ten rok szkolny był dla Ciebie łaskawy i żeby zawód nauczycielki przypadł Ci go gustu. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie dziękuję dziewczyny ;) mam nadzieję, że wszystko się ułoży tak jak chcę ;)

      Usuń
  12. Gratuluję i oby tak dalej :)
    Powodzenia w nowej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten blog Paulinko myślę że będziesz super nauczycielka i będzie wszystko ok super się czyta tego bloga gratuluję z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten blog Paulinko myślę że będziesz super nauczycielka i będzie wszystko ok super się czyta tego bloga gratuluję z całego serca

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)