25.8.16

Isabelle Lafléche, Kocham Rzym

Liczba stron: 337
Okładka: miękka


"Kocham Rzym" to kolejny tom przygód przebojowej prawniczki Catherine. Po przygodach w  Nowym Jorku i Paryżu czas na słoneczną Italię. 

Antoine proponuje Catherine wypad do Rzymu. Jednak romantycznego weekendu nie będzie, bo ukochanemu wypada pewne zobowiązanie. Zamiast mnóstwa miłości i czułości główna bohaterka kolejny raz wplątuje się pewną aferę.

Do bohaterów zapałałam ogromną miłością i sympatią. Catherine to kobieta pewna siebie, niezależna, szykowna i elegancka. Poza tym odważna, uczciwa, twarda, zawsze broni swojego zdania i wie, czego chce od życia. Nie boi się ryzyka. Dla mnie to ideał i sama kiedyś chciałabym się stać taką kobietą. Natomiast Rikash to żywe srebro. Zabawny, wesoły i o tym przyjacielu marzy każda z nas. Zawsze pomoże i pocieszy w każdej sytuacji.

Kolejny raz przeczytałam książkę, która tak bardzo jest związaną ze światem mody. Na każdej zapisanej stronicy mamy mini wykłady z historii mody, cytaty, nazwy z najwyższej markowej półki i nazwiska najsławniejszych projektantów. Są to zdecydowanie moje klimaty! Autorka posiadła ogromną wiedzę z dziedziny mody. Nie ma ona dla niej żadnych tajemnic i wie jak ten światek funkcjonuje od podszewki. Zresztą sama Lafléche  porzuciła karierę prawniczki, aby pisać o modzie i kulturze, więc od razu widać, że to jej pasja.

Ale książka nie skupia się tylko na ubraniach. Fabuła „Kocham Rzym” opiera się również na wątku kryminalnym i sensacyjnym. Catherine zadziera z włoską camorrą! I jak zwykle wpada w kłopoty. Świat zalewają podróbki, a Rikash z Catou zaczynają prowadzić prywatne śledztwo. Będzie się działo!

Podczas lektury przypomniała mi się podróż do Włoch. Kiedy byliśmy tam z Mężem to usłyszałam jak pewna osoba opowiadała, że turystka tak dała się omamić ulicznemu sprzedawcy, że kupiła torebkę Louis Vuitton za 3000 euro! Oczywiście, torebka okazała się podróbką. Problem jakości i fałszowania jest bardzo często spotykany, bo dla większości nie liczy się jakość, a cena. Cóż… jestem przeciwna podróbkom, ale torebki za tyle pieniędzy nigdy nie kupię. Nawet gdyby była markowa. Na problemie fałszerstwa skupia się pisarka. 

Autorka stworzyła kolejny tom idealny na lato. „Kocham Rzym” to bardzo przyjemna historia, którą czyta się z ogromnym zaciekawieniem. A sprawa Bombaju z poprzedniego tomu nie została rozwiązana, więc podejrzewam, że kolejna powieść tej autorki na pewno się ukaże.

Polecam!

Za egzemplarz dziękuję: 




Buziaki, Paulina

20 komentarzy:

  1. Rikash to taka pozytywna postać :) Czytałam obie poprzednie części i tę pewnie też niedługo nadrobię, bo podobnie jak Ty polubiłam Catherine.

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi poprzednie książki autorki prawie wcale się nie spodobały, więc te też mam zamiar sobie odpuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już trzecia część, a ja nawet nie sięgnęłam po pierwszą :) niemniej jednak losy głównej bohaterki bardzo mnie intrygują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) jeśli lubisz lekkie obyczajówki na pewno Ci się spodooba ;)

      Usuń
  4. Nie czytałam żadnej książki z przygodami tej bohaterki, ale po tej recenzji muszę to zmienić. Fabuła wydaje się być bardzo ciekawa, więc mam nadzieję, że znajdę te książki w bibliotece. :)
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Ci się spodoba :) ja na pierwszy tom trafiłam właśnie w bibliotece :) pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Sensacyjny wątek bardzo mnie kusi! Do tego te modowe wstawki i żywe srebro w postaci Rikasha. Wydaje mi się też, że główna bohaterka bardzo przypadnie mi do gustu. Czas zapoznać się z tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam :) bardzo chcę poznać Twoją opinię ;)

      Usuń
  6. Też kocham Rzym, dlatego tym bardziej chętnie sięgnę po tę książkę, tylko jeszcze poprzednie tomy muszę wyszperać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystko co włoskie, na dodatek kolekcjonuję książki z motywem włoskim, więc z przyjemnością po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) ja też kocham Włochy :) i właśnie tam pojechaliśmy z mężem w podróż poślubną ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie książki na lato, a te w których pojawia się jakieś włoskie miasto, tym bardziej mi się podobają :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) lekka obyczajówka na pewno się sprawdzi na letnie wieczory ;)

      Usuń
  9. Chyba sięgnę po pierwszy tom z ciekawości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się bardzo podoba ta seria :) dlatego zachęcam ;)

      Usuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej książce, zresztą o serii też ;) Raczej się na nią nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam kochana ;) na pewno masz w swojej biblioteczce równie ciekawe książki :D

      Usuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)