1.8.16

Lipiec w obiektywie



Lipiec okazał się bardzo przyjemnym miesiącem. Po obronie (już jestem panią magister z oceną 5 na dyplomie) w końcu mogłam odetchnąć od nauki i robić to, co lubię, czyli czytać, czytać i jeszcze raz czytać. W sumie wyszło tego sporo, bo aż 30 pozycji. Za to kocham wakacje, boa szczęście nikt przy tym nie ucierpiał i żadne obowiązki nie zostały zaniedbane.

Helen Bryan, Oblubienice wojny
Jennifer L. Scott, Szkoła wdzięku Madame Chic
S. J. Scott, 23 sposoby na lenia, czyli jak pokonać prokrastynację dobrym nawykiem
Laura Vanderkam, Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem
Hanna Szemar, Element układanki
Eryk Edwardsson, Pamiętnik lesbijki
Alessio Puleo, Moje serce należy do ciebie
K. Bromberg, Driven. Namiętność silniejsza niż ból
Nicholas Sparks, Pamiętnik
Mia Sheridan, Stinger. Żądło namiętności
Maria rodziewiczówna, Między ustami a brzegiem pucharu
K. Bromberg, Fueled. Napędzani pożądaniem
K. Bromberg, Crashed. W zderzeniu z miłoscią
Mechthild Glaser, Strazniczka książek
Wanda Szymanowska, Czerwone szpilki
Diego Galdino, Żeby miłość miała twoje oczy
Nicholas Sparks, List w butelce
Agata Czykierda-Grabowska, Jak powietrze
Wanda Szymanowska, Lardżelka
Frederique Veysset & Isabelle Thomas, Francuski szyk! Na obcasach. Wszystko o butach
Konrad Sikora, Napisani na ścianach
K. Bromberg, Slow Burn. Kropla drąży skałę
Nicholas Sparks, Dla ciebie wszystko
Deborah Moggach, Tulipanowa gorączka
Isabelle Lafleche, Kocham Nowy Jork
Magda Stachula, Idealna
Do zobaczenia we Włoszech
Jojo Moys, Kiedy odszedłeś
K. Bromberg, Sweet Ache. Krew gęstsza od wody
Nicholas Sparks, Szczęściarz


Zawiązałam także nowe współprace – Prószyński i S-ka, Rebis, Znak, Colorful Media oraz EneDueRabe. Może tymczasowe, ale i tak się cieszę.

Moja recenzja książki „Cała prawda o Francuzkach” pojawiła się u Oli z Nieuleczalny Książkoholizm LINK TUTAJ

Napisałam również 2 posty gościnne, ale o tym dopiero w sierpniu, bo wtedy zostaną opublikowane.

Wraz z Mea Culpa (moją kochaną Klaudusią) z bloga Z książką do łóżka wymyśliłyśmy wyzwanie na Instagramie. Jeśli chcecie dołączyć to serdecznie zapraszamy. Przewidziałyśmy nagrody dla najbardziej kreatywnych osób. Aaa i stuknęło tam ponad 1000 obserwatorów!!! Dziękuję!!!


Podziękowania dla Lustro Rzeczywistości, Mea Culpa, bloga Kocham czytać i serii Driven – wszystkie jesteście niesamowicie życzliwymi, przyjaznymi i cierpliwymi osóbkami, które chętnie mi pomagają i odpowiadają na moje dziwne pytania. Za to kocham Internety, bo pełno tu życzliwych osób.
I to chyba już tyle. Albo AŻ tyle. A Wam jak minął sierpień? Zapraszam też do obejrzenia zdjęć, bo naprawdę książki to najlepsze modelki na świecie. 

















































31 komentarzy:

  1. Właśnie trafiłam na ten blog. Zapowiada się ciekawie. Wieczorem zrobię sobie kawę i wezmę się do czytania :) Piękne fotki

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Ile książek, gratuluję :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Oby jak najwięcej osiągnięć i miło spędzonego czasy przy czytaniu:) świetne zdjęcia😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały lipiec za Tobą, tyle ciekawego się działo, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nawet gorąco tak nie przeszkadza ;)

      Usuń
  6. Miałaś piękny miesiąc. Zazdroszczę takiego stosu! Cudowne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć:) Ohohoh, ile tych książek, zawsze zazdroszczę ludziom, którzy tak szybk potrafią czytać książki, u mnie przeczytanie jednej książki zajmuje z 2-3 tygodnie. Gratuluje pani magister!!!!! i tej 5!! Moja siostra również w tym roku obroniła na 4:). Ciagle mam ochotę na te książke ''Jak powietrze'', lecz wciąż się nie mogę zdecydować, a poza tym nie mam na razie forsy na kupowanie książek niestety. Z Twojego stosiku czytałam kilka książek Sparksa, wszystkie super. Bardzo lubie tego autora.

    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzje do mnie:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz te zdjęcia! <3

    http://books-by-dzoana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) cieszę się, ze Ci się podobają :) :*

      Usuń
  9. Jakie piękne zdjęcia!!! Zakochałam się w nich!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne fotografia i tyle książek... Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  11. 30 przeczytanych książek? Jak, ja się pytam?! Naucz mnie :D Gratuluję tak cudownego wyniku i nie wiem, czy powinnam życzyć jeszcze lepszego w sierpniu, bo takie coś na pewno było bardzo czasochłonne ;) A jeśli powinnam, to oczywiście życzę i pozdrawiam ^^

    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW WOW WOW!!!
    Paulina! Świetny wynik. Jesteś wielka :)

    A fotografie cudowne. Mnie urzeka Madame Chic - świetnie dobrane elementy i pomysł na zdjęcie... No i już teraz nie masz wyboru - tyle pięknych fotek, że wystarczy tylko dwie wysłać na konkurs ;)
    Pozdrawiam we wtorkową noc i jednocześnie poranek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :) Niezła góra książek ... życzę takiej samej w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paulina nie szalej 😉 30 książek? Niemożliwe ☺
    Gratuluję nowych współprac i cieszę się, że moje odpowiedzi trochę Ci pomogły. Jeśli umiem - zawsze podpowiem ☺
    Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszalałam totalnie ;) dziękuję Ci za wszystko ;)

      Usuń
  15. Ja to Ciebie podziwiam, tyle książek w miesiąc przeczytać! Gratulacje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nie ma co robić to się czyta :D cha cha. Wrzesień przyszedł, więc się skończyło ;)

      Usuń
  16. Gratuluję piąteczki Pani magister! <3
    Już mówiłam, że jesteś niesamowita! Tyle książek w tak krótkim czasie, super!
    Tyle książek, których Ci zazdroszczę, jej!
    Gratuluję również tylu sukcesów, zwłaszcza nowych współprac! :D
    To ja Tobie za wszystko dziękuję, Moja Kochana! ♥
    Przepiękne są te zdjęcia! I ja się w nich zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ;) za wszystko :* moja moja :*

      Usuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)