27.8.21

Mój mały świat. Pierwsze słowa - Na budowie // U lekarza





Mój mały świat. Pierwsze słowa - Na budowie // U lekarza 

Wydawnictwo Olesiejuk 

Okładka twarda 

Ilość stron 12


Trafiła do nas równie interesująca seria od wydawnictwa Olesiejuk „Mój mały świat. Pierwsze słowa”, która okazała się totalnym hitem. Moje dzieci były zachwycone. 


Dostaliśmy egzemplarze Na budowie oraz U lekarza. I tak z lewej strony mamy ilustrację wraz z krótkim zdaniem. natomiast z prawej strony znajdują się postaci lub przedmioty wraz z podpisami. 








Dzięki książeczce „U Lekarza” maluszki dowiadują się  jak przebiega wizyta w przychodni, kim jest lekarz, pielęgniarka, ratownik medyczny oraz poznają atrybuty takie jak plaster, strzykawka czy bandaż. 


W Książeczka „Na budowie” znajdują się oczywiście pojazdy takie jak koparka czy betoniarka, a także ukazany jest cały proces budowy domu. 


Seria „Mój mały świat” adresowana jest do najmłodszych dzieci. Ilustracje są proste, utrzymane w ładnych barwach. Bardzo podoba mi się to kartonowe wydanie zarówno dla dzieci i rodziców do wspólnego oglądania i czytania. Maluszki z przyjemnością odkryją świat wokół siebie i chętnie poznają nowe słowa. Z każdej książki dziecko czegoś się nauczy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)