17.8.21

Janet Tashjian, Moje życie jako mem




Janet Tashjian, Moje życie jako mem

Wydawnuctwo Mamania 

Okładka miękka 

Ilość stron 256 


Derek Fallon uwielbia śmieszne memy, ale kiedy sam staje się obiektem internetowego żartu, robi się już mniej śmiesznie. Zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, jak łatwo kogoś skrzywdzić, i decyduje się na konfrontację z twórcą niekoniecznie zabawnych obrazków. Postanawia się na nim odegrać, ale czy to na pewno dobra decyzja?


Ta już ósma książka z serii to przezabawna lektura. O dziwo, bardzo mi się podobało czytanie tej książki. Jest zdecydowanie ukierunkowana na dzieci w wieku szkolnym. Postacie są powiązane z uczniami, podobnie jak tematy mediów społecznościowych i memów, które nadają się  do dyskusji klasowej.


Ilustracje w tej książce składają się z narysowanych kreskówek. Jake Tashjian wykonał wspaniałą robotę rysując niektóre specyficzne słownictwo, aby pomóc młodym czytelnikom zrozumieć znaczenie słów. Na zewnętrznych stronach dużych drukowanych tekstów znajdują się zabawne bajki ze słownictwem. Każdy rozdział kończy się memem, który jest powiązany z tym konkretnym tematem rozdziału.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)